2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طرز تهیه خوراک گوشت آب‌ پز همراه با سبزیجات

طرز تهیه خوراک گوشت آب‌ پز همراه با سبزیجات

خوراک گوشت و سبزیجات آب پز می تواند یک شام عالی باشد که طرز تهیه آن در اینجا توضیح داده شده است.

دوات آنلاین -غذاهای آب پز معمولا سالم تر از سرخ کردنی ها هستند. شما می توانید خوراک گوشت و سبزیجات آب پز درست کنید و به این ترتیب یک شام جذاب و عالی تدارک ببینید.

 

مواد مورد نیاز برای خوراک گوشت و سبزیجات

به نوشته همشهری ترکیب مواد این خوراک کاملا سلیقه‌ای است. اگر می‌خواهید گوشت بیشتری مصرف کنید می‌توانید مقدار گوشت را دو برابر ترکیب سبزی‌ها کنید.

گوشت تکه‌ای با استخوان: ۵۰۰‌گرم

جعفری: یک مشت

سیر: ۲ حبه

برگ بو: یک عدد

هویج: ۳ عدد

کرفس: ۴ ساقه

تره فرنگی: یک ‌ساقه

پیاز: یک عدد

چوب دارچین: به مقدار لازم

میخک: ۲ عدد

نمک و فلفل: به مقدار لازم

طرز تهیه و دستور پخت خوراک گوشت و سبزیجات آب پز چگونه است

دستور پخت خوراک گوشت و سبزیجات آب پز

برای پخت خوراک گوشت و سبزیجات آب ‌پز در ابتدا گوشت تکه‌ای را به همراه ۵ لیوان آب در قابلمه بریزید، به‌طوری که آب روی گوشت‌ها را بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: خوراک گوشت چرخ کرده و سبزیجات را چطور درست کنیم

 

سپس برگ بو، جعفری خرد‌شده و سیر رنده‌شده را به آن اضافه کرده و اجازه دهید ۲ ساعت بپزد. وقتی گوشت در حال پخت است، باید کف روی آب را بگیرید و دور بریزید.

 

یک ساعت مانده به اتمام پخت گوشت، هویج، کرفس، تره‌فرنگی و پیاز خرد شده را به همراه میخک و چوب دارچین به قابلمه اضافه کنید.

 

زمانی که غلظت غذا به اندازه دلخواه‌تان رسید، نمک را به آن بیفزایید. گفتنی است در این خوراک به جای گوشت قرمز می‌توانید از گوشت مرغ نیز استفاده کنید و درصورت تمایل سیب‌زمینی هم به خوراک بیفزایید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.