2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال خانم هالک

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال خانم هالک

خانم هالک سریال جذابی است که حسابی سر و سدا به پا کره و خیلی ها برای تماشای قسمت های مختلف این مجموعه در انتظار هستند.

دوات آنلاین -سریال خانم هالک یا شی هالک سریالی جذاب با داستانی پرکشش است که هم توانسته نظر منتقدان را جلب کند و هم در همراه کردن مخاطبان موفق باشد.

عکسی از سریال خانم هالک

موضوع سریال خانم هالک

اگر اهل تماشای سریال های خارجی باشید حتما بروس بنر را می شناسید اما برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم اما مخترعی است که بمب های گامای را اختراع کرده و خودش به صورت تصادفی در معرض اشعه این بمب ها قرار می گیرد. او بعد از این اتفاق به هالک تبدیل می شود؛ موجوی قوی که توانایی کنترل خشم خودش را ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال خواهران بد

 

داستان سریال شی هالک درباره دخترعمه بنر است. این دختر جوان به نام  جنیفر والترز یک وکیل دادگستری است که در جریان یک تیراندازی زخمی می شود و چون به تزریق خون نیاز دارد بنر به او خون اهدا می کند. جنیفر بعد از این اتفاق تبدیل به خانم هالک می شود البته ویژگی هایش نسبت به بنر متفاوت است.

عکسی از سریال خانم هالک

سریال خانم هالک چند قسمت است

سریال خانم هالک در 9 قسمت ساخته شده و به نوشته فرارو مجموع امتیاز منتقدان به این سریال در سایت راتن‌تومیتوز ۹۳ است و امتیاز مخاطبان ۶۳ درصد. منتقد گاردین چهار ستاره از پنج ستاره را به سریال داده و تماشای آن را «مثل رفتن به تعطیلات» توصیف کرده. اما در سایت آی‌ام‌دی‌بی که امتیازش فقط بر اساس دیدگاه مخاطبان تعیین می‌شود، از مجموع ۲۳ هزار رای، امتیاز نسبتا پایین ۵.۸/۱۰ به سریال داده شده است. منتقد فوربس با انتقاد از «بمباران سریال» با امتیازات پایین، گفته که این سریال خیلی بهتر از آن چیزی است که این امتیاز نشان می‌دهد.

 

بازیگران سریال شی هالک

تاتیانا مازلانی، تیم راث، مارک روفالو و جینز گونزاگا بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.