2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال خواهران بد چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال خواهران بد چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال خواهران بد باید بدانید به همراه نقدی بر آن را در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال خواهران بد مجموعه ای جنایی و معمایی است که رگه هایی از کمدی هم در آن دیده می شود و در مجموع می توان گفت سریالی هیجان انگیز است که مخاطب را از ابتدا تا آخر با خود همراه می کند.

 

خلاصه داستان سریال خواهران بد

سریال خواهران بد از مجموعه ای با همین نام ساخت کشور انگلیس اقتباس شده است. به نوشته فرارو داستان این سریال درباره پنج خواهر به نام‌های اوا، گریسی، اورسولا، بیبی و بِکا است که بعد از مرگ پدر و مادرشان هم‌قسم می‌شوند که تا آخر عمر پشت هم بایستند و از همدیگر مراقبت کنند.

 

اولین تصمیمی که آن‌ها برای عمل کردن به این سوگند می‌گیرند این است که خواهرشان گریس را از دست شوهر بدجنس و پلید و سادیستی‌اش یعنی ژان پل خلاص کنند. آن‌ها احساس می‌کنند که روح و روان خواهرشان دارد زیر دست این هیولای مکار پژمرده می‌شود و از بین می‌رود؛ انگار ژان پل دلش می‌خواهد هر جور که شده رابطه زنش را با خواهرانش و با همه دنیا قطع کند؛ او از آن آدم‌هایی است که نقشه می‌کشد تا زندگی هرکسی را که می‌شناسد به یک شیوه خاصی خراب کند. خب حالا نقشۀ خواهر‌ها برای خلاص شدن از دست او چیست؟

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال مرد شنی

 

نکته جذاب و جنایی و خنده‌دار ماجرا این است که آن‌ها به چیزی کمتر از مرگ او راضی نیستند!   ترکیبی که سریال «دختران بد» از طنز و معما و هیجان به وجود آورده واقعا خارق‌العاده و تماشایی است.

عکسی از سریال خواهران بد

تعداد قسمت های سریال خواهران بد

سریال خواهران بد در یک فصل ساخته شده و 10 قسمت دارد که همه قسمت های آن جذاب و دیدنی است.

 

بازیگران سریال خواهران بد

کلیس بنگ، شارون هورگان، آن ماری داف، ایوا برثیستل، سارا گرین، ایو هیوسون، برایان گلیسون و دریل مک‌کورمک در این مجموعه بازی کرده اند.

عکسی از سریال خواهران بد

نقدی بر سریال خواهران بد

فرارو نوشته: داستان سریال در طول ۱۰ قسمت خیلی سریع و پرشتاب پیش می‌رود و همه قسمت‌ها به صورتی متوازن و متعادل پر از شوخی‌های بامزه، ماجرا‌های پیچیده و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی هستند. مضامین مختلف سریال به خوبی با هم جفت و جور شده‌اند و یک کلیت منسجم و صیقل‌زده را شکل داده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال دختران درخشان

 

همدلی خواهر‌ها و وفاداری‌شان به قسمی که خورده‌اند واقعا یک جور‌هایی دلگرم‌کننده و دوست‌داشتنی است؛ احساس «خانواده بودن» در این سریال به شکل گرم و عاطفه‌برانگیزی به مخاطب منتقل می‌شود، بدون اینکه حال و هوای طنز سریال به سمت یک فضای احساساتی رفته باشد.

 

یک سری چالش‌ها و دوراهی‌های اخلاقی در داستان سریال وجود دارد که هم تامل‌برانگیز هستند و هم تماشایی و جذاب. مثلا هر کدام از خواهر‌ها در مسیر اجرای نقشه‌ای که در سر دارند گاهی با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لازم است تا این حد پیش بروند؟ آیا نمی‌شود طور دیگری قضیه را حل کرد؟ ولی هربار که چنین فکری به سراغ آن‌ها می‌آید اتفاقی می‌افتد که باز انگار فقط یک راه را پیش پای آن‌ها باز می‌گذارد.   شخصیت‌ها آنقدر خوب در همان ابتدای سریال ساخته و پرداخته می‌شوند که ما خیلی زود با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم، طوری‌ که انگار مدت‌هاست آن‌ها را می‌شناسیم.

 

این شخصیت‌پردازی خوب قطعا یک دلیلش بازی‌های درخشانی است که در سریال می‌بینیم. علاوه بر کلیس بنگ که توانسته به طرز معجزه‌آسایی هم‌زمان ترسناک و نفرت‌انگیز و خنده‌دار باشد، بقیه بازیگر‌ها هم حرفه‌ای و کاربلد هستند و در کنار یکدیگر یک معجون درجه‌یک و دلپذیر از هنرنمایی‌های متفاوت را به وجود آورده‌اند. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.