2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال خانم نظافتچی چند قسمت است؛ خلاصه داستان

سریال خانم نظافتچی چند قسمت است؛ خلاصه داستان

موضوع سریال خانم نظافتچی چیست؟ این مجموعه در چند فصل و قسمت ساخته شده و بازیگران آن چه کسانی هستند؟

دوات آنلاین -سریال خانم نظافتچی برای علاقه مندان به سریال های هیجان انگیز و ماجراجویانه می تواند گزینه مناسبی باشد. این مجموعه آمریکایی تولید سال 2022 وارد شبکه نمایش خانگی شده و تماشای آن برای افراد بالای 15 سال مناسب است.

عکسی از سریال خانم نظافتچی

خلاصه داستان سریال خانم نظافتچی

سریال خانم نظافتچی اقتباسی از مجموعه ای اسپانیایی است و ماجرا از این قرار است که زنی بعد از آنکه برای نجات پسرش به آمریکا سفر می کند با وقایعی پردردسر مواجه می شود. او هنگام نظافت شاهد یک قتل می شود و به ناچار صحنه جرم را تمیز کند. او برای نجات جان خود و پسرش تصمیمی می گیرد که باعث دردسر می شود. این زن برای رسیدن به خواسته اش شکست می خورد و به ناچار تلاش می کند تا با دروغ ماجرا را پیش ببرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال خانم هالک

 

تعداد قسمت های سریال خانم نظافتچی

این سریال آمریکایی نقدهای مثبت زیادی گرفته و چند جایزه معتبر نیز به دست آورده است. خانم نظافتچی در 2 فصل ساخته شده و تمام 11 قسمت آن سرشار از هیجان است.

عکسی از سریال خانم نظافتچی

بازیگران سریال خانم نظافتچی

الودی یونگ، آدان کانتو، الیور هادسون، مارثا میلان، شان لوو، فیث براینت، سباستین لاسال و ولنتینو لاسال بازیگرانی هستند که در سریال خانم نظافتچی حضور دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.