2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال شیطان در اوهایو چند قسمت است، خلاصه داستان

سریال شیطان در اوهایو چند قسمت است، خلاصه داستان

موضوع سریال شیطان در اوهایو چیست؟ این مجموعه آمریکایی در چند قسمت ساخته شده و کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -یکی از سریال های خارجی جذابی که می توانید برای تماشای آن برنامه ریزی کنید سریال شیطان در اوهایو است که قسمت های زیادی ندارد و هر اپیزود آن هم کوتاه است.

عکسی از سریال شیطان در اوهایو

خلاصه داستان سریال شیطان در اوهایو

به نوشته فرادید سریال شیطان در اوهایو دو داستان اصلی دارد. یکی مشکلات دختر‌های دبیرستانی ایت و دیگری فرقه‌های رازآمیز شیطانی.

 

 دکتر سوزان ماتیس روانپزشک یک بیمارستان در اوهایو است. او به همراه همسر و سه دخترش زندگی می‌کند و زندگی پرمشغله‌ای دارد. در قسمت اول ما با دغدغه‌های اعضای خانواده آشنا می‌شویم؛ مثلا دختر وسطی خانواده مشکل بزرگش تنهایی و نداشتن دوست در دبیرستان است؛ همسر سوزان هم به تازگی طراحی و ساخت یک خانه را تمام کرده، اما مشتری از خریدن خانه منصرف شده است. اما اصل داستان از جایی آغاز می‌شود که یک دختر نوجوان به خاطر زخم‌هایی که روی کمرش دارد به بیمارستان محل کار سوزان آورده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال خانم نظافتچی

 

شکل زخم‌های دختر یک جور علامت شیطانی را نشان می‌دهد. دختر با هیچ‌کس صحبتی نمی‌کند و حتی اسمش را هم نمی‌گوید. اما سوزان از همان اول که او را می‌بیند احساس محبت مادرانه‌ای نسبت به او پیدا می‌کند. در نهایت، چون بیمارستان می‌خواهد دختر را مرخص کند و خانواده و بستگان او هنوز معلوم نیستند، سوزان او را به خانه خودشان می‌آورد تا مدت کوتاهی پیش آن‌ها زندگی کند. اولین شبی که دختر در خانه سوزان است، از اعضای خانواده می‌خواهد که اجازه بدهند قبل از خوردن غذا دعا کند. اما او دعایش را به شیطان تقدیم می‌کند. از اینجا ماجرا شکل مرموزتری به خودش می‌گیرد و کم‌کم عناصر رازآمیز دیگری نیز به داستان اضافه می‌شوند. گذشته این دختر او را به یک فرقه شیطانی مرتبط می‌کند که مناسک و آیین‌های وحشتناکی داشته‌اند.

عکسی از سریال شیطان در اوهایو

تعداد قسمت های سریال شیطان در اوهایو

شیطان در اوهایو یک فصل دارد و فقط 8 قسمت است و هر قسمت نیز در حدود 30 دقیقه ساخته شده است و امیلی دشانل و مدلین آرتور بازیگران اصلی آن هستند.

 

نقد سریال شیطان در اوهایو

این سریال اگرچه عالی نیست اما بالاتر از متوسط است و دیدن آن می تواند جذاب باشد.

 

یکی از نکات مثبت سریال شیطان در اوهایو این است که داستان‌های فرعی‌اش هم نسبتا گیرا و جذاب پیش می‌روند و هرکدام به نوبه خودشان ما را مشتاق دیدن ادامه سریال می‌کنند.

 

پیشنهاد: معرفی سریال خانم هالک

 

رابطه بین اعضای خانواده ماتیس و مهمان تازه‌واردشان (به‌خصوص پیوند عاطفی بین سوزان و دختر غریبه) کاملا باورپذیر و طبیعی از کار درآمده است. حضور او انگار یک جور‌هایی هم آرامش‌بخش است و هم اضطراب‌آور. بازی متین و موقر مدلین آرتور در نقش دختر غریبه سهم مهمی در ایجاد این احساس دوگانه دارد. در ابتدا شاید یک مقدار ریتم سریال کند به نظر برسد، اما فضاسازی خوب و ایجاد حس تعلیق و معما باعث می‌شود که این کندی ملال‌آور و خسته‌کننده نباشد.

 

شیطان در اوهایو آنقدر‌ها که از اسمش ممکن است به نظر برسد تخیلی و عجیب و غریب نیست؛ اتفاقا فضای سریال خیلی واقع‌گرایانه و طبیعی است و هنر سازندگان سریال در همین است که توانسته‌اند رازآلودگی و جذابیت را در دل همین فضای واقعی ایجاد کنند. اگر انتظار یک داستان خیلی مهیج یا خارق‌العاده مثل «چیز‌های عجیب» را داشته باشیم، احتمالا این سریال چندان ما را راضی نخواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.