2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال پادشاه زمستان

خلاصه داستان و تعداد قسمت های سریال پادشاه زمستان

کدام بازیگران در سریال پادشاه زمستان بازی کرده اند؟ این مجموعه در چند قسمت ساخته شده و داستان آن چیست؟

دوات آنلاین -سریال پادشاه زمستان مجموعه درام فانتزی است که وقایع آن در قرن ها قبل به وقوع می پیوندد و ماجرای شاه آرتور را رویات می کند.

عکسی از سریال پادشاه زمستان

خلاصه سریال پادشاه زمستان

داستان سریال پادشاه زمستان در قرن پنجم اتفاق می افتد. آن زمان هنوز بریتانیا یکپارچه نشده بود و هر قوم و قبیله ای ادعای قدرت داشتت. این سرزمین همیشه شاهد جنگ های خونین بود و در این میانه آرتور پندراگون که پسر ناتنی شاه اوتر است و او را طرد کرده اند به پادشاهی می رسد و جنگجویی قدرتمند می شود که نامش بر سر زبان ها می افتد.

 

به نوشته فیلیمو شات شخصیت دیگر این سریال مرلین است که یک رهبر و سیاستمدار تمام عیار است و متعصبانه به خدایان خود تعهد دارد و مصمم است که مردم خود را پیروی روش‌های قدیمی نگه دارد.

 

سومین شخصیت سریال گینویر نام دارد که همسر آرتور و یک شاهزاده خانم جاه‌طلب و تبعیدی است و از هیچکس جز خودش حرف شنوی ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال چرخ زمان

 

درفل کادارن در پادشاه زمستان راوی داستان است. او فردی جنگجو و شاگرد آرتور است و با اینکه عیب‌های آرتور را می‌بیند، عظمت و قدرت را در او می‌بیند و می‌داند که آرتور تنها امید بریتانیاست.

عکسی از سریال پادشاه زمستان

تعداد قسمت های سریال پادشاه زمستان

سریال پادشاه زمستان به تهیه‌کنندگی کیت بروک، اد ویتمور و برنارد کورنول در ژانر درام- فانتزی قرار دارد و در 10 قسمت ساخته شده است. هر قسمت این مجموعه حدود 50 دقیقه است.

عکسی از سریال پادشاه زمستان

بازیگران سریال پادشاه زمستان

در این سریال ایان دی کاسکر را در نقش آرتور پندراگون می بینیم. جردن الکساندرا نقش گینور و ناتانیل مارتلو وایت نقش مرلین را بازی کرده اند.

 

همچنین استوارت کمپبل نقش درفل را برعهده دارد و الی جیمز در نقش نیموه ادی مارسان در نقش اوتر بازی کرده اند.

 

والن کین، سایمون مرلز، استیون الدر، بیلی پستلتویت و … از دیگر بازیگران پادشاه زمستان هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.