2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال چرخ زمان چند فصل و قسمت است؛ معرفی کامل

سریال چرخ زمان چند فصل و قسمت است؛ معرفی کامل

خلاصه داستان، بازیگران و تعداد قسمت های سریال چرخ زمان را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال چرخ زمان مجموعه ای تخیلی و جذاب است که بینندگان زیادی را در سراسر جهان در انتظار فصل ها و قسمت های بعدی نگه داشته است. 

 

خلاصه داستان سریال چرخ زمان

اگر فصل اول سریال چرخ زمان را ندیده اید باید بدانید این مجموعه فانتزی درباره فردی به نام رند است که پسر مردی مزرعه دار است.  رند متوجه می شود با بقیه انسان ها فرق دارد و به عنوان یک اژدها متولد شده است. او در برابر دو سرنوشت کاملا متفاوت قرار دارد. یا باعث نابودی بشر می شود یا انسان ها را نجات می دهد. خودش دوست دارد ناجی باشد.

 

فیلیموشات نوشته: ارتشی از جادوگران قدرتمند که برای محافظت از رند در برابر تاریکی مهیا شده‌اند، حاضر می‌شوند که قدرتش را به سمت پویایی و سازندگی هدایت کنند اما این تلاش در اوج ناامیدی انجام می‌شود.   چرخ زمان می‌چرخد و آخرین نبرد نزدیک می‌شود. اگرچه رند فکر می‌کرد که تاریکی را نابود کرده، اما در حقیقت شر در کمین است. 

عکسی از سریال چرخ زمان

تعداد قسمت های سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان در فصل اول هشت قسمت داشت و بسیار پربازدید شد. به همین دلیل ساخت فصل دوم آن هم در دستور کار قرار گرفت و این فصل نیز در هشت قسمت ساخته شده است. 

 

همچنین قرار است چرخ زمان فصل سومی هم داشته باشد که در پنج قسمت تولید می شود و به این ترتیب تعداد کل قسمت ها ۲۱ اپیزود می شود. 

عکسی از سریال چرخ زمان

بازیگران سریال چرخ زمان 

جاشوا استرادوفسکی در این سریال نقش رند را برعهده دارد و رزمند پایک، مارکوس رادرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس، مادلین مدن و دنیل هنی دیگر بازیگران اصلی سریال چرخ زمان هستند. 

 

همچنین فیلیموشات نوشته، خبرگزاری ددلاین ادعا می‌کند که گای رابرتز (هانا)، آرناس فداراویسیوس (آخرین پادشاهی) و گرگ چیلینگیریان (کشف جادوگران) نقش‌های مکمل را بازی خواهند کرد. گزارش شده که رابرتز نقش اونو نومستا، سرباز یک چشمی را بازی می‌کند که قبل از مرگ آگلمار در پایان فصل اول در خدمت لرد آگلمار بود. فداراویسیوس نقش ماسما، یکی دیگر از متهم‌های سابق آگلمار را بازی خواهد کرد. در نهایت، چیلینگیریان اینگتار شینووا، جنگجویی از سرزمین‌های جنگ زده را بازی خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.