2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و نقد سریال مرد شنی + تعداد قسمت ها

خلاصه داستان و نقد سریال مرد شنی + تعداد قسمت ها

موضوع سریال مرد شنی چیست؟ این سریال در چند قسمت ساخته شده و آیا فصل دوم هم دارد؟ آن را ببینیم یا نه؟

دوات آنلاین -سریال مرد شنی مجموعه ای تخیلی است که شرکت نتفلیکس آن را پخش کرده و در کشورهای مختلف جهان پرمخاطب شده است. این سریال به کارگردانی جیمی اولدز و آندرس بایز تخیلی و هیجان انگیز است و تماشای آن از طریق شبکه نمایش خانگی می تواند جذاب باشد.

 

داستان سریال مرد شنی

نیل گیمن نویسنده کتاب های مصور مرد شنی است و این سریال نیز از روی همین کناب ها ساخته شده است. در این مجموعه شاهد هستیم جادوگری که می خواهد مرگ را شکست بدهد و به زندگی جاودانه دست پیدا کند، برادر کوچکترش به نام دریم را گرفتار می کند. او که نگران امنیت برادرش است، دهه ها او را در یک بطری شیشه ای زندانی می کند. دریم که نام دیگرش مورفئوس است، دریم پس از ۱۰۵ سال اسارت از زندان می گریزد. او تصمیم دارد نظم و آرامش را به قلمرویش باز گرداند و...

عکسی از سریال مرد شنی

سریال مرد شنی چند قسمت است

این سریال در 10 قسمت ساخته شده و فعلا فقط یک فصل دارد. تاکنون از ساخت فصل دوم این مجموعه خبری منتشر نشده است.

عکسی از سریال مرد شنی

نقدی بر سریال مرد شنی

فرارو نوشت: اولین نکته مثبتی که در سریال مرد شنی به چشم می‌آید این است که هیچ جا از لحاظ بصری کم نمی‌آورد و وارد هر قلمرویی از رویا یا واقعیت که می‌شود، آن را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و فوق‌العاده‌ای به نمایش می‌گذارد که تماشای آن‌ها حتی در قاب کوچک تلویزیون هم تاثیرگذار و شگفت‌انگیز است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال مار اسکس

 

فضای سریال کاملا جدی و حتی می‌شود گفت تاریک و خشن است. این یک جور وقار و جاذبۀ خاص به سریال بخشیده که آن را از خیلی از اقتباس‌های دیگری که از روی کمیک‌بوک‌ها صورت می‌گیرد متمایز می‌کند. بازی تام استاریج در نقش اصلی سریال قطعا یکی از نقاط قوت آن است.

 

استاریج تقریبا در تمام مدت چهره‌ای عبوس و بدون لبخند، صدایی گرفته و حرکاتی سنگین و باوقار دارد که این‌ها در کنار هم مرد شنی را شخصیتی رازآلود و عمیق جلوه می‌دهند.

 

البته این از این نکته نباید غافل شد که تمرکز بیش از حد سازندگان سریال بر خلق یک دنیای خیالی عظیم که پر از شخصیت‌های شگفت‌انگیز است، باعث شده که تا حدی انسجام داستان کمرنگ شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال ریچر

 

در واقع انگار جاذبه خود قصه و گیرایی روایت سریال تا حدی فدای جلوه‌های بصری شده است و این ممکن است درگیری عاطفی مخاطب با داستان را دچار اشکال کند. اما در مجموع مرد شنی سریالی است که با ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصش حتما ارزش تماشا کردن را دارد.

عکسی از سریال مرد شنی

بازیگران سریال مرد شنی

تام استاریج، بوید هالبروک، جان کولمن، گوئندولین کریستی، میسون الکساندر پارک، کربی هوول باپتیست، پتن اسوالت و دیوید تیولیس از جمله بازیگران سریال مرد شنی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.