2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی سریال ریچر؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی سریال ریچر؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

موضوع سریال ریچر چیست؟ این مجموعه آمریکایی در چند قسمت ساخته شده و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -سریال ریچر برای آنهایی که به تماشای مجموعه های اکشن و جنایی علاقه دارند گزینه مناسبی است که می توانند با تماشای آن اوقات فراغت خود را پر کنند. این سریال آمریکایی در سال 2022 تولید شده و مورد توجه قرار گرفته است.

عکسی از سریال ریچر

خلاصه داستان سریال ریچر

لی چایلد، نویسنده آمریکایی است که مجموعه رمان هایی را با عنوان جک ریچر منتشر کرده و سریال ریچر نیز از همین رمان ها اقتباس شده است.

 

داستان این مجموعه همان طور که از عنوانش پیدا است درباره مردی به نام جک ریچر است. او زمانی در ارتش آمریکا خدمت می کرد اما به اتهام ارتکاب قتل دستگیر و روانه زندان شد. البته او در این جنایت بی گناه بود. جک بعد از آزادی به شهر خودش یعنی مارگریو بازمی گردد اما آنجا هیچ چیز طبیعی نیست و انگار قرار نیست ریچر زندگی آرامی داشته باشد زیرا از پیش برای او دسیسه چینی کرده اند و جک بار دیگر باید مبارزه را از سر بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال آمریکایی دختران درخشان

 

سریال ریچر چند قسمت است

این سریال که توانسته در آی ام دی بی نمره 8.6 را به دست بیاورد و در زمره بهترین مجموعه های سال 2022 قرار بگیرد در 8 قسمت تولید شده است. داستان پتانسیل آن را دارد که فصل های بعدی این مجموعه نیز ساخته شود. البته فعلا خبری در این رابطه منتشر نشده است.

عکسی از سریال ریچر

بازیگران سریال ریچر

آلن ریچسون، مالکوم گودوین، ویلا فیتزجرالد، هیو تامپسون، کریس وبستر، بروس مک گیل، مکسول جنکینز و گوین وایت در این سریال اکشن آمریکایی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.