2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نیوشا ضیغمی در نقش زنی زجرکشیده

نیوشا ضیغمی در نقش زنی زجرکشیده

نیوشا ضیغمی که بعد از سالها به تلویزیون بازگشته نقشی متفاوت را بازی کرده است، نقشی که تا به حال تجربه نکرده بود.

دوات آنلاین -نیوشا ضیغمی در سریال بی نشان نقش اصلی را برعهده دارد، نقشی که به گفته خودش با تمام نقش هایی که تاکنون بازی کرده متفاوت است.

 

حضور کمرنگ نیوشا ضیغمی در تلویزیون

نیوشا ضیغمی که متولد 18 تیر سال 1359 است بازیگری را از سال 82 آغاز کرد، آن هم در شرایط که پیش از آن والدینش با بازیگر شدن او مخالف بودند. ضیغمی که در دانشگاه در رشته روان شناسی کودک درس خوانده به دلیل علاقه به بازیگری درکلاس های آزاد ثبت نام کرد و سرانجام در سال 82 فرصت یافت جلوی دوربین برود. او در این سال در یک فیلم سینمایی و یک سریال بازی کرد.

 

سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی از جمله سریال های فاخری بود که ضیغمی نیز به عنوان اولین تجربه تلویزیونی آن حضور یافت و در همان سال در فیلم مواجهه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر نیز بازی کرد.

 

ضیغمی 8 سال بعد از سریال در چشم باد بار دیگر در یک مجموعه تلویزیونی حضور یافت. سریال راستش را بگو به کارگردانی محمدرضا آهنج مجموعه خوش ساختی بود که بازیگران مطرحی همچون حسن پورشیرزی، آتیلا پسیانی و رویا تیموریان در آن بازی می کردند.

نیوشا ضیغمی در سریال بی نشان بازی کرده است

نیوشا ضیغمی در سریال بی نشان

ضیغمی از سال 90 به بعد در هیچ مجموعه تلویزیونی بازی نکرد تا اینکه در سریال بی نشان حضور یافت. او در گفت و گو با صبا گفته: بعد از سال ها به تلویزیون برگشتم و دلیل آن هم فیلمنامه خوب سریال بی نشان بود و نقشی متفاوت که قرار بود در این سریال بازی کنم. خیلی از نقش هایی که تا حالا بازی کردم دور و یک شخصیت کاملا جدید است. زنی است که در زندگی  است که در زندگی شخصی اش با چالش های خیلی زیادی رو به رو شده است..

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.