2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی هلن نقی لو بازیگر نقش بهار فلاح در سریال بی نشان

بیوگرافی هلن نقی لو بازیگر نقش بهار فلاح در سریال بی نشان

هلن نقی لو در سریال بی نشان نقش بهار را بازی کرده و اولین تجربه تلویزیونی خودش را رقم زده است. زندگینامه او را بخوانید.هلن نقی لو در سریال بی نشان نقش بهار را بازی کرده و اولین تجربه تلویزیونی خودش را رقم زده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -هلن نقی لو را قبل از اینکه در سریال بی نشان نقش بهار فلاح را بازی کند در تلویزیون ندیده بودیم. او نقش خودش را باورپذیر بازی کرده و توانسته شخصیتی باورپذیر را برای مخاطب به تصویر بکشد. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

هلن نقی لو بازیگر نقش بهار فلاح در سریال بی نشان

هلن نقی لو، بازیگری از جنس تئاتر

هلن نقی لو اگرچه سابقه زیادی در بازی مقابل دوربین ندارد اما در هنر نمایش چهره ای شناخته شده است. او در نقش ها و نمایش های مختلف روی صحنه رفته و تجربه های موفقی را برای خودش رقم زده است.

 

کار تئاتر برای همه بازیگران تجربه ای گرانبها محسوب می شود و در واقع پشتوانه قوی برای آنها است تا بتوانند در مقابل دوربین نیز حضوری موفق داشته باشند البته نقی لو قبل از اینکه در سریال بی نشان بازی کند، در چند فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته بود.

 

فیلم های لب مرز، ناجی و یازده ضربه از جمله کارهای این هنرمند است. او همچنین جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره love film festival در بارسلونای اسپانیا را برای ایفای نقش در فیلم کوتاه پنهانی به کارگردانی سعید رضایی به دسست آورده است.

هلن نقی لو بازیگر نقش بهار فلاح در سریال بی نشان

بازی در نقش بهار در سریال بی نشان

بهار فلاح در سریال بی نشان دختری زجر کشیده است. پدرش در زندان است و برادر او به مواد مخدر اعتیاد دارد و مرتب او را برای دریافت پول تحت فشار قرار می دهد. بهار در شرکت پدر مسعود به عنوان منشی کار می کند و تمام تلاشش بر این است که زندگی خودش را رو به راه کند. در این میان متین با بازی سعید زارعی عاشق او می شود، عشقی که البته هزاران گره در آن است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.