2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آخر سریال بی نشان چه می شود

آخر سریال بی نشان چه می شود

در پایان سریال بی نشان چه اتفاقی برای شهاب می افتد و تکلیف متین و ریحانه چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال بی نشان مجموعه ای است که نمی توان آن را درجه یک توصیف کرد البته داستان آن خالی از جذابیت نیز نیست. شاید بتوان از حالا پیش بینی کرد در آخر سریال چه اتفاقاتی رخ می دهد.

سرنوشت شهاب در آخر سریال بی نشان چه خواهد شد

ماجرای شهاب در آخر سریال بی نشان

شهاب فعلا وضع و شرایط چندان مساعدی ندارد. اگرچه حق با او است اما نمی تواند ثابت کند و گرفتار یک شبکه فساد مالی شده است. او تمام سعی خودش را می کند با خلافکاران مبارزه کند اما دست تنها است و حتی احساس ی کند دوستش که در دادستانی مشغول به کار است پشت او را خالی کرده است.

 

شهاب بسیار تهدید می شود و در معرض خطراتی قرار می گیرد اما پیش بینی اینکه در آخر سریال او برنده این کشمکش است کار سختی نیست و اتفاقا دوست قضایی او نیز در حال پیگیری همین پرونده اما به صورت پنهانی و مخفیانه است و در نهایت دست احسانی فر و سایر اعضای گروهش و شرکتی که تاسیس کرده اند رو خواهد شد.

آیا متین و بهار در سریال بی نشان با هم ازدواج می کنند

ازدواج متین و بهار در سریال بی نشان

متین عاشق بهار با بازی هلن نقی لو شده است. بهار اوضاع پیچیده ای دارد، پدری که در زندان است و برادری که گرفتار اعتیاد شده و خواهرش را آزار می دهد.

 

اگرچه دایی متین با این ازدواج مخالف نیست اما پسر جوان برای جلب موافقتت مادرش کار سختی دارد اما به نظر می رسد این ماجرای عاشقانه نیز پایان خوشی خواهد داشت.

آیا ازدواج ریحانه و مسعود در سریال بی نشان به هم می خورد

ریحانه و مسعود، در انتظار پایان تنش ها

رابطه مسعود با نامزدش ریحانه که نقش او را نیلوفر پارسا بازی کرده پر از تنش است و مشکل اصلی نیز به مادر مسعود بر می گردد اما آخر کار چه خواهد شد؟ احتمال اینکه ازدواج آنها به هم بخورد وجود دارد به ویژه آنکه ممکن است پدر مسعود با باند احسانی فر در ارتباط باشد و در قالب دوست به شهاب نزدیک شده باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/06/26
عالی
الهه 1401/06/23
علیییییییی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.