2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا هاشم و نغمه در سریال از سرنوشت 4 دوباره با هم ازدواج می کنند

آیا هاشم و نغمه در سریال از سرنوشت 4 دوباره با هم ازدواج می کنند

سرانجام رابطه هاشم و نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت چه خواهد شد و چه سرنوشتی در انتظار این دو نفر است؟

دوات آنلاین -در فصل چهارم سریال از سرنوشت هاشم در شرایطی ار زندان آزاد شد که نغمه از او جدا شده و می گوید دیگر حاضر نیست هاشم را ببینید اما این شروع ماجرا است و سرنوشت این دو در آخر سریال چه می شود؟

عکسی از سریال از سرنوشت

بخشیده شدن هاشم توسط نغمه

در آخر فصل سوم سریال از سرنوشت دیدیم نغمه با وجود همه دلخوری هایی که از شوهرش داشت به ملاقات او در زندان رفت و هاشم را بخشید البته این بخشیدن به معنی رضایت برای ادامه زندگی مشترک نبود و در آغاز فصل چهارم متوجه شدیم نغمه با استفاده از حق طلاق که از هاشم گرفته بود از او جدا شده است. حتی در ابتدا این طور تصور کردیم که نغمه با مردی دیگر ازدواج کرده البته خیلی زود فهمیدیم چنین موضوعی صحت ندارد و در واقع دوست نغمه به نام فریبا برای این که هاشم را از او دور کند چنین نقشه ای را با کمک برادرش اجرا کرد؛ اما آیا این فقط یک نقشه زیرکانه بود یا اینکه هدف دیگری در پشت این ماجرا است و امیر، برادر فریبا واقعا به نغمه علاقه دارد؟

عکسی از سریال از سرنوشت

راه نغمه و هاشم جدا می شود

نغمه اکنون زندگی خودش را دارد و اگر امیر به او علاقه مند باشد ممکن است سعی کند او را برای ازدواج راضی کند. از طرفی دختری دیگر وارد زندگی هاشم شده و احتمال دارد این ارتباط به تدریج جدی شود. آنچه تاکنون مشخص شده این است که فعلا راه هاشم و نغمه جدا است.

 

هاشم هنوز نغمه را دوست دارد و در رویای او زندگی می کند. از طرفی دیگر نغمه نیز نتوانسته از شوهر سابقش دل بکند و همچنان به هاشم فکر می کند اما دروغ های هاشم همه چیز را خراب کرده است. بنابراین فعلا راه چاره ای نیست جز اینکه این دو نفر مدتی از هم دور باشند.

 

احتمال ازدواج مجدد در فصل 4 از سرنوشت

احتمال ازدواج مجدد هاشم و نغمه در فصل چهارم سریال از سرنوشت بسیار زیاد است. بازی روزگار این دو را بار دیگر سر راه یکدیگر قرار می دهد. رابطه آنها به تدریج بازسازی می شود. عشق قدیمی دوباره جان می گیرد. حواشی محو می شوند. افراد اضافه در زندگی این دو کم کم از دایره زندگی شان بیرون رانده می شوند و همه چیز برای ازدواج این دو نفر مهیا خواهد شد البته شاید ما شاهد عقد دوباره آنها نباشیم و در آخر سریال یک پایان باز را ببینیم اما به نظر می رسد این دو بار دیگر به هم خواهند رسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
زهرا 1401/09/22
هاشم باآرام زندگی میکردسریال مزخرف شد هاشم اشتباه کرده بودتاوان اشتباهش هم ازدست دادن نغمه بود وقتی تاوانش رو داد عذاب کشید فهمید چه کارغلطی کرده به نغمه رسید،نغمه هم حق داشت یک طرفه نبود
ناشناس 1401/08/27
به نظر من اگر هاشم نغمه را دوباره بگیرد فیلم به درد نمیخوره چون هاشم عضاب کشید اگر هاشم نغمه را بگیره من دیگه هرگز این فیلم را نمی‌بینم
محمد 1401/08/23
هاشم با آرام باید ازدواج کند
نیلوفر 1401/08/23
من آرام و هاشم رو باهم دوست دارم! از نغمه خوشم نمیاد!
... 1401/08/10
بله واقعا جذابیت فیلم با ازدواج نغمه و هاشم کامل شدنی است و به نظرم آرام اصلا به هاشم نمیاد و امیدوارم که خوب تموم بشه.
یونس رحیمی 1401/08/08
این داستان هاشم و نغمه دقیقا شبیه زندگی خودم بود البته فرقش این بود که همسر من بهم فرصت دوباره نداد و واسه همیشه رفت .....
زهرا 1401/07/30
آخرش هاشم ونغمه بهم میرسن درسته بهم نمیان ولی عاشقانه هاشووون طبیعی بود وباورپذیر وپرطرفدااااااار
ناشناس 1401/07/26
به نظرم باید هاشم و آرام با هم ازدواج کنند چون خیلی به هم میانند و نغمه اصلا به هاشم نمیاد
رضا 1401/07/13
سلام برا چی هاشم ب زندان می افتد و چرا رفت با ماجدی
سارا 1401/03/15
هاشم فقط نغمه را میخواد نه ارامو

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.