2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت بچه دار می شوند

آیا سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت بچه دار می شوند

زندگی سهراب و آرزو در فصل چهارم سریال از سرنوشت به کجا می رسد؟ آیا سهراب پدر خواهد شد؟

دوات آنلاین -زندگی سهراب و آرزو یکی از داستان های جذاب در سریال از سرنوشت است که در فصل چهارم به نقطه ای امن رسیده و حالا باید ببینیم این زوج خوشبخت بچه دار می شوند یا نه؟

 

رابطه پرتلاطم سهراب و آرزو در سریال از سرنوشت

رابطه سهراب و آرزو از همان فصل اول شکل گرفت؛ زمانی که سهراب به فرزندخواندگی قبول شد و آرزو را در خانه پدرخوانده و مادرخوانده اش دید. در فصل دوم این رابطه کودکانه به عشق نوجوانی تبدیل شد و در فصل سوم دیدیم که عشق سهراب هنوز فروکش نکرده است.

 

آرزو که بعد از ازدواجی ناموفق به ایران بازگشته بود دوباره با سهراب وارد رابطه شد اما پدر او مخالف این ازدواج بود تا اینکه همان طور که قبلا دیدیم این رابطه پرتلاطم به ازدواج منجر شد.

سهراب و آرزو در سرال از سرنوشت

مشکل سهراب و آرزو برای بچه دار شدن

سهراب و آرزو در همان ابتدای شروع زندگی مشترک با یک شوک بزرگ مواجه شدند. تصادف آرزو و معلول شدن او مشکلی بود که البته زوج عاشق توانستند با آن کنار بیایند اما آیا ماجرای آن تصادف تمام شده یا اینکه هنوز تاثیرش باقی است؟

 

بیشتر بخوانید: آیا هاشم و نغمه دوباره با هم ازدواج می کنند

 

سهراب دوست دارد پدر شود. او که خودش آغوش پدر را حس نکرده می خواهد تمام توانش را برای خوشبخت کردن فرزندش به کار ببندد اما ظاهرا مشکلی وجود دارد. این احتمال بسیار قوی است که آرزو نتواند بچه دار شود. دلیل آن هم به همان تصادف بر می گردد.

 

اگر چنین اتفاقی رخ بدهد زندگی سهراب به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت البته او هرگز آرزو را ترک نمی کند اما همیشه غصه ای در دل دارد و جای خالی بزرگی را در زندگی اش احساس می کند. با شناختی که از سهراب داریم او تسلیم نمی شود و ممکن است آرزو را راضی کند تا برای بچه دار شدن به پزشک مراجعه کنند و تلاش خودشان را انجام بدهند. بچه دار شدن این زوج در فصل چهارم سریال از سرنوشت می تواند یکی از شیرین ترین اتفاقاتی باشد که ممکن است رخ بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هستی 1402/03/05
خیلی دوستون دارم
سلام صبح بخیر فاطمه گودرزی کیانی 😃 1401/12/08
سلام من واقعا خیلی از عشق تو زندگی واقعی سهراب سریال آرزو خوشم میاد واینکه انشا الله که بچشون دختر بشه ویه زودی پدر و مادر بشن وهم از عشق واقعی واقعی مینو وپسر داییش خیلی خوشم اومد
مهدیا 1401/03/29
اگه بچه دار بشن ممکنه آرزو دوباره معلول بشه
بهار 1401/03/07
سلام من امیدوارم که زود بچه دار بشن واتفاقاتی که در زندگی سهراب و آرزو پیش آمده است از اینجا معلوم است که فعلا بچه دار نمیشن و خیلی دوست دارم بچشون دختر باشه من که خیلی امید وار هستم .
ریحانه حسنی 1401/02/07
سلام من واقعا خیلی از عشق واقعی سهراب و آرزو خوشم میاد واینکه انشالله که بچشون دختر بشه و به زودی پدر و مادر بشن و هم از عشق واقعی مینو و پسر داییش خیلی خوشم اومد
مینا 1401/02/07
خیلی دوست دارم بچشون دختر باشه به سهراب و آرزو میخوره بچه اشون دختر باشه
ناشناس 1401/01/28
بله درسته
ناشناس 1401/01/28
احتمالا صاحب دخترمیشن یاهم اون بچه ای ک گذاشتن در پرورشگاه حضانت اونو به عهده بگیره من اینقد اطلاع دارم من فصل۴ازشخصیت آرزو خوشم میاد عاشقانه درست وحسابی میبینیم اگ نابودنشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.