2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی نیوشا مامنی بازیگر نقش هستی، مادر شاهین در سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی نیوشا مامنی بازیگر نقش هستی، مادر شاهین در سریال از سرنوشت 4

نیوشا مامنی از بازیگرانی است که در فصل چهارم به سریال از سرنوشت پیوسته نقش هستی، مادر شاهین را بازی کرده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین نقش هستی، مادر شاهین و همسر شاهرخ یکی از نقش های سریال از سرنوشت است که در فصل قبل هم حضور داشت و از میانه فصل 4 نیز حضورش در این مجموعه پررنگ تر می شود. به همین بهانه بیوگرافی نیوشا مامنی را که این نقش را برعهده دارد مرور کرده ایم.

 

 شروع بازیگری نیوشا مامنی

نیوشا مامنی متولد سال 1361 است و در شهر بابل به دنیا آمده است. این بازیگر شمالی که از کودکی به هنر علاقه داشت کار خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از موفقیت هایی که روی صحنه نمایش به دست آورد در سال 1386 جلوی دوربین رفت.

 

نخستین کار تصویری مامنی سریالی مطرح و پروژه ای بزرگ بود. او در مجموعه روزگار قریب که کیانوش عیاری آن را کارگردانی کرد، بازی کرد.

نیوشا مامنی بازیگر نقش هستی، مادر شاهین در سریال از سرنوشت 4

فیلم و سریال های نیوشا مامنی

نیوشا مامنی که در فیلم سینمایی آنها و تله فیلم عزیزى كه ناپدید شد نیز بازی کرده است در سال 1387 در سریال بزنگاه جلوی دوربین رفت. این مجموعه طنز به کارگردانی رضا عطاران تاکنون بارها پخش شده و دوستداران زیادی دارد.

 

سریال نفوذی تولید سال سال ۱۳۸۷ از دیگر کارهای مامنی است. او در سال 89 نیز در سریال قفسی برای پرواز بازی کرد. این مجموعه به کارگردانی یوسف سیدمهدوی درباره دفاع مقدس بود.

 

مامنی در سال 1390 در سریال نقطه سرخط که جموعه ای طنز به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کرد است بازی کرد و پس از آن در سال 90 در سریال از یادها رفته به ایفای نقش پرداخت.

نیوشا مامنی بازیگر نقش هستی، مادر شاهین در سریال از سرنوشت 4

بازی در نقش هستس در سریال از سرنوشت

هستی در سریال از سرنوشت مادر شاهین و همسر شاهرخ است. او در آمریکا زندگی می کند و بعد از وقایعی که در فصل چهارم پسرش رقم زد وارد داستان شد. این نقش برای نیوشا مامنی نقش حائز اهمیتی است. اگرچه هستی از میانه داستان وارد ماجرا می شود اما تاثیر زیادی دارد و شخصیتی مهم محسوب می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/06/20
نيوشا مأمنى از فصل يك سريال حضور داشت

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.