2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال حکم رشد چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

سریال حکم رشد چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار

داستان سریال حکم رشد چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال حکم رشد مجموعه ای پلیسی است که با وجود عوامل کاربلد و قوی سریال جالب توجه و دیدنی به نظر می رسد. جزییات کامل درباره آن را در ادامه بخوانید.

 

داستان سریال حکم رشد

سریال حکم رشد یکی از سریال‌های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه‌ای است که به حفظ ارزش‌های خانواده داده شده است و در جزییات داستان این سریال به مفاهیمی همچون حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزش‌های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی و اسلامی به خوبی توجه شده است.

عکسی از سریال حکم رشد

سریال حکم رشد چند قسمت است

این سریال به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی حسن لفافیان در 30 قسمت ساخته شده و از شبکه 3 پخش می شود.

عکسی از سریال حکم رشد

ساعت پخش و تکرار از شبکه 3

سریال حکم رشد که مهدی فرجی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد هر شب حدود ساعت یک ربع به 9 از شبکه 3 پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید باید برای ساعت های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر  روز بعد وقت بگذارید.

عکسی از سریال حکم رشد

بازیگران سریال حکم رشد

ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)،محمدرضا زاد خوشنود(نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی و فیروز حیدر زاده از جمله بازیگران سریال حکم رشد هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/03/14
بی‌نظیر واقعا بی‌نظیر منو داداشم سره این سریال دعوا داریم عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.