2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگینامه ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

زندگینامه ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

ارشیا توکلی بازیگر جوانی است که در سریال حکم رشد نقش سلیم را عهده دار شده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -ارشیا توکلی بازیگر جوانی است که هم در سینما و هم در شبکه نمایش خانگی حضور داشته و حالا در سریال حکم رشد نقش سلیم را بازی کرده است. بیوگرافی این بازیگر در ادامه آمده است.

ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

زندگی شخصی ارشیا توکلی

توکلی متولد سال 1379 است. او که از سنین کم به بازیگری علاقه داشت همواره دنبال راهی بود تا وارد این عرصه شود اما برای ادامه تحصیل ترجیح داد در رشته دیگری درس بخواند و حقوق را انتخاب کرد.

 

بازی در سریال هم گناه که در شبکه نمایش خانگی پخش شد اولین تجربه جدی ارشیا توکلی محسوب می شود. او در این مجموعه جوانی های پرویز را بازی می کرد. اگر یادتان باشد پرویز خلافکاری بود که حبیب رضایی نقش میانسالی او را برعهده داشت.

ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

فیلم ها و سریال های ارشیا توکلی

توکلی در همان سال 98 که در سریال هم گناه به ایفای نقش پرداخت در فیلم سینمایی مرتضی نیز جلوی دوربین رفت. این فیلم به کارگردانی محمد حمزه ای روایتی واقعی از یک قتل است.

 

ارشیا توکلی در سال 1400 در فیلم گنجشک بازی کرد. در این فیلم به کارگردانی سهیل کریمی شاهد هستیم مدتی است که یک زوج جوان جدا از یکدیگر زندگی می کنند، اما هیچکس از این ماجرا اطلاع ندارد.

 

فیلم سینمایی علفزار تجربه بعدی توکلی است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان، با داستانی اجتماعی و درام و بر اساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است و به موضوع آزار و اذیت می پردازد.

ارشیا توکلی بازیگر نقش سلیم در سریال حکم رشد

بازی در نقش سلیم سریال حکم رشد

سریال پلیسی حکم رشد اولین تجربه تلویزیونی ارشیا توکلی محسوب می شود. این بازیگر جوان در این مجموعه نقش سلیم را برعهده دارد و در طول سریال شاهد هستیم او بر اتفاقات تاثیر می گذارد. آنچه مسلم است توکلی از ابتدای کار تاکنون همیشه انتخاب های خوبی داشته و با آگاهی قدم برداشته و به نظر می رسد به تدریج جایگاه محکم تر در میان بازیگران به دست خواهد آورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.