2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محمدرضا زادخشنود، بازیگر نقش نامی در سریال حکم رشد کیست

محمدرضا زادخشنود، بازیگر نقش نامی در سریال حکم رشد کیست

محمدرضا زادخشنود بازیگر خردسالی است که در سریال حکم رشد نقش نامی را بازی کرده است. بیوگرافی این کودک هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -محمدرضا زادخشنود با اینکه سن کمی دارد تاکنون در دو سریال موفق حضور داشته و در سریال حکم رشد نیز نقش نامی را بازی کرده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

محمدرضا زادخشنود، بازیگر نقش نامی در سریال حکم رشد

علاقه محمدرضا زادخشنود به بازیگری

محمدرضا زادخشنود که متولد دهه 90 است، از همان سن کم به بازیگری علاقه پیدا کرد و این موضوع را به والدینش اطلاع داد. پدر و مادر این کودک نیز از فرزندشان حمایت کردند تا او بتواند وارد این عرصه شود. خودش در این باره به برنا گفته: وقتی که از علاقه ام به بازیگری با پدر و مادرم صحبت کردم آنها در این مسیر بسیار کمکم کردند و برای  مشورت با افراد با تجربه مرا به چند دفتر فیلمسازی بردند تا هم مشخص شود که استعداد این کار را دارم یا خیر و هم بدانم برای رسیدن به موفقیت در دنیای بازیگری چه مسیری را باید بروم.

 

او ادامه داد: متوجه شده ام که برای رسیدن به هدفم در بازیگری باید در این رشته درس بخوانم و کتاب های زیادی را نیز مطالعه کنم . من فهمیده ام که این حرفه بسیار سخت و مشکل است و برای رسیدن به یک نقش خوب و کار کردن با کارگردان های معروف خیلی باید تلاش کرد.

محمدرضا زادخشنود، بازیگر نقش نامی در سریال حکم رشد

فیلم ها و سریال های محمدرضا زادخشنود

زادخشنود تاکنون در دو سریال زیر خاکی و نون-خ بازی کرده است البته در فصل دوم زیر خاکی حضور داشت. او در هر دو مجموعه نقش خودش را به خوبی ایفا کرد و نشان داد بسیار بااستعداد است.

 

خودش درباره این سریال ها گفته : وقتی که سر صحنه سریال های زیرخاکی و نون.خ بودم چیز های زیادی را از بزرگترهای این کار یاد گرفتم و دوست دارم دوباره با هنرمندانی مثل سعید آقاخانی، پژمان جمشیدی و خانم ژاله صامتی همکاری داشته باشم.

 

نقش نامی در سریال حکم رشد

محمدرضا زادخشنود در سریال حکم رشد نقش نامی را هم به خوبی بازی کرده و داشتن سه تجربه موفق آن هم در این سن و سال این نوید را می دهد که او در آینده بتواند با قوت بیشتری مسیر تبدیل شدن به بازیگر حرفه ای را طی کند. پیش از این نیز هنرمندانی را داشتیم که از سن کم وارد این عرصه شدند و توانستند خودشان را ثابت کنند. به نظر می رسد این کودک هنرمند نیز به یکی از آنها تبدیل شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.