2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زندگینامه مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ پاشا در سریال حکم رشد

زندگینامه مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ پاشا در سریال حکم رشد

سرهنگ ذبیح پاشا یکی از نقش های اصلی سریال حکم رشد است که مجتبی فلاحی آن را بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -بازی مجتبی فلاحی در نقش سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد بسیار به چشم آمده است. این هنرمند پیش از این نیز در فیلم ها و سریال هایی به ایفای نقش پرداخته بود. بیوگرافی این بازیگر توانا را در ادامه بخوانید.

 

زندگی شخصی مجتبی فلاحی

مجتبی فلاحی اهل شیراز است. او سال 1361 به دنیا آمده و در سال 1385 از دانشگاه شهید باهنر شیراز در رشته معماری فارغ التحصیل شده است. او بعد از دریافت مدرک کاردانی بیشتر توجه خودش را به بازیگری معطوف کرد البته غیر از بازیگری تجربه نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه را نیز دارد.

 

فلاحی بازیگری از جنس تئاتر است و روی صحنه نمایش خوش درخشیده و علاوه بر آن در فیلم تئاترهایی نیز بازی کرده است.

مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ پاشا در سریال حکم رشد

فیلم ها و سریال های مجتبی فلاحی

فلاحی بیشتر از اینکه جلوی دوربین ربرود روی صحنه نمایش به ایفای نقش پرداخته با این حال از جمله کارهای تصویری او می توان به فیلم سینمایی تک‌نوازی روی یخ‌های شناور به کارگردانی روح الله صدیقی اشاره کرد. فیلم زخم کاری دیگر اثری است که این هنرمند در آن بازی کرده البته این فیلم را با سریالی به همین نام اشتباه نگیرید. پرده توری فیلم دیگری از فلاحی است. این فیلم کوتاه داستانی تولید سال 1396 است.

 

فیلم های بی رویا، تتو، آس، پسر و دریا زدگی از دیگر کارهای فلاحی است و او علاوه بر این آثار در سریال قبله عالم که یک مجموعه کمدی تاریخی است نیز بازی کرد. این سریال برای شبکه نمایش خانگی ساخته اما پخش آن دچار مشکلاتی شد.

مجتبی فلاحی بازیگر نقش سرهنگ پاشا در سریال حکم رشد

بازی در نقش سرهنگ ذبیح پاشا

سرهنگ ذبیح پاشا در سریال حکم رشد یک مامور پلیس کاملا عادی است؛ نه ابرقهرمان است و نه اینکه قرار است شخصیتی کاملا سفید و مثبت باشد. او به یک پلیس واقعی بسیار نزدیک است، با همه کاستی ها و قوت های خودش. همین باعث می شود سرهنگ پاشا برای مخاطب باورپذیر باشد و البته بازی خوب مجتبی فلاحی در این نقش نیز به باورپذیرتر شدن آن کمک زیادی کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.