2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
چه کسی در سریال مزد ترس قاتل است

چه کسی در سریال مزد ترس قاتل است

جنایت های بی رحمانه ای که در سریال مزد ترس به وقوع پیوسته زیر سر چه کسی است؟ در آخر سریال راز کدام یک از شخصیت ها فاش می شود؟

دوات آنلاین -اگر سریال مزد ترس را دنبال کرده باشید حتما برای شما هم این سوال پیش می آید که در اخر این سریال چه می شود و چه کسی قاتل است؟

عکسی از سریال مزد ترس

قتل های هولناک در سریال مزد ترس

سریال مزد ترس بی شک یکی از بهترین سریال های پلیسی تلویزیون است که ماجرای آن به کشته شدن یک نوازنده چیره دست آغاز می شود. قاتل او را به طرز دلخراشی کشته و سروان ناصر محمدی در تلاش است تا هویت قاتل را فاش کند. او در مسیر تحقیقات در این پرونده با مهران با بازی احمد فخر آشنا می شود.

 

مهران برادر دوقلوی مقتول است که شباهت زیادی به او دارد و مانند برادرش نوازنده است. مهران و کارآگاه تبدیل به دو دوست می شوند که هدف مشترکی دارند و ان هم رو کردن دست فرد جنایتکار است. البته مهران از خلاف ها و بدی هایی که برادرش کرده نیز پرده بر می دارد.

 

تعقیب قاتل برای سروان محمدی هزینه زیادی دارد و دختر او نیز به دست فردی ناشناس کشته می شود.

عکسی از سریال مزد ترس

آخر سریال مزد ترس

سریال مزد ترس پر از گره و معما است. افراد زیادی مورد  سوء ظن قرار می گیرند. سرنخ های زیادی به دست می آید. فرضیه ها  احتمالات گوناگونی مطرح می شود اما هیچ کدام راهگشا نیست تا این که ناگهان فکری در ذهن سروان جرقه می زند و او به نتیجه ای می رسد که اصلا قابل انتظار نیست. حدس کارآگاهان این است که قتل توسط مهران اتفاق افتاده است. او این فرضیه را دنبال می کند و در نهایت می فهمد از همان ابتدا مسیر پرونده اشتباه طی شده است. مقتول همان کسی نیست که سروان فکر می کرد بلکه مقتول در واقع برادر نوازنده ای است که اکنون زنده در کنار سروان حضور دارد. مهران برادرش ر کشته، هویت او را جعل کرده  و دست به جنایت های بعدی زده است.

 

ابرها کنار می رود. قاتل سعی می کند این بار به خو سروان آسیب بزند اما در نهایت دستگیر می شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.