2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مقصر واقعی مرگ پیمان در سریال افرا کیست؛ مهران یا مسعود

مقصر واقعی مرگ پیمان در سریال افرا کیست؛ مهران یا مسعود

چه کسی باعث مرگ پیمان شد آیا واقعا مسعود مقصر اصلی است یا دوست خود او مهران باعث چنین اتفاقی شد؟

دوات آنلاین -مرگ پیمان در سریال افرا تلخ ترین اتفاقی بود که می توانست رخ بدهد و همه را شوکه کرد اما چه کسی مسبب این اتفاق است؟ آیا باید فقط مسعود را گناهکار دانست یا این که مقصر اصلی مهران است که دوستش را به جنگل برد؟

مسعود در سریال افرا

نقش مسعود در مرگ پیمان

مسعود به اتهام قتل پیمان محاکمه می شود. پسر جوان با گلوله اسلحه او فوت شده و طبیعی است که از نظر قانون مقصر اصلی تلقی شود اما مسعود می گوید در آن مه غلیظ پیمان را ندیده و نشناخته و از طرفی قصد قتل نداشته و نمی خواسته باعث مرگ کسی شود.

 

مسعود قبل از این که ماشه را بچکاند خودش گلوله خورده بود. او در حال طبیعی نبود و احتمال خطا در چنین شرایطی برای هر کسی وجود دارد. اما قانون نیز سخت گیری های خودش را دارد، شخت گیری هایی که می تواند به صدور حکم اعدام برای مسعود منجر شود.

حاج محمود در سریال افرا

تقصیر حاج محمود در سریال افرا

در هر صورت مسعود را نباید تنها مقصر مرگ پیمان دانست. اگر حاج محمود در جلسه خواستگاری چنان رفتاری نمی کرد و باعث نمی شد پیمان برای ازدواج با مائده حاضر شود هر ریسکی را قبول کند اصلا پسر جوان راهی جنگل نمی شد.

 

حاج محمود با تکبر و غرور کاذب خودش پیمان را تحقیر کرد و او را به مسیری کشاند که عاقبتش مرگ بود. طبیعی است که حاج محمود در آخر سریال افرا حال و روز خوشی نداشته باشد. او مقصر است هر چند از نظر قانونی جرمی مرتکب نشده باشد.

مهران در سریال افرا

نارفیقی مهران در سریال افرا

مهران با بازی آریا دلفانی در سریال افرا در حق پیمان نارفیقی کرد. وقتی پسر جوان از او خواست همراهش به شکار برود مهران نباید می پذیرفت. او می دانست خطر در کمین است. خبر داشت ممکن است اتفاقات شوم  تلخی رخ بدهد پس باید پیمان را از این کار بر حذر می داشت اما چنین رفتاری نکرد و حتی با تلاش زیاد برای او اسلحه خرید.

 

آریا دلفی درباه نقش مهران در سریال افرا با انتشار عکس بالا نوشته است: مهران آدم بدی نیست. فقط جور دیگه‌ای بلد نیست. بهش یاد ندادن که می‌تونه جور دیگه‌ای باشه. می‌خواد کمک کنه ولی بلد نیست. میگه ردیفش می‌کنم ولی می‌دونه بلد نیست. نمی‌تونه. اشتباه می‌کنه. به هر دری می‌زنه که درست باشه ولی نمی‌تونه.

 

بعد از اینکه پلان آخر این سکانسو گرفتن، بعد از این عکس، گریه‌م گرفت. دلم براش سوخت. بغلش کردم گفتم تنهات نمی‌ذارم آقا مهران.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آراد 1401/06/14
بگم مقصر اصلی مهران و مسعود و مائده بودند و مهران دوستش را به جنگل کشاند و شکار کند از طرفی دیگه مائده به پیمان علاقه زیادی داشت و به برادرش گفت : از دست پیمان چیزی برنمیاد . از طرفی دیگه مسعود به جنگل رفت مه غلیظ بود و پیمان را ندید و به کمر پیمان شلیک کرد و مرد مقصر اصلی مهران مسعود مائده است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.