2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

بیوگرافی آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

آریا دلفانی از جمله بازیگران جوان و بااستعدادی است که در سریال افرا نقش مهرا را برعهده دارد. با زندگینامه هنری او آشنا شوید.

دوات آنلاین -آریا دلفانی برای بینندگان سریال های تلویزیونی چهره ای جدید است که اولین بار او را در سریال افرا در نقش مهران می بینند. بیوگرافی او را بخوانید.

آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

ورود آریا دلفانی به عرصه بازیگری

آریا دلفانی مانند بسیاری از بازیگران جوان برای ورود به این رشته ترجیح داد صحنه تئاتر را بیازماید. او چند نمایش بازی کرد و در چند نمایسنامه خوانی نیز حضور داشت. از جمله فعالیت های تئاتری او می توان به دو نمایشنامه خوانی به نام های  آن هنگام که پای به خانه نهاد و به خاطر یک مشت پزشک نازنین در سال 92 اشاره کرد.

 

او همچنین در سال 94 در دو نمایش ازدواج های مرده و کالیگولا بازی کرد اما این همه فعالیت تئاتری دلفانی نیست و وی غیر از بازیگری دستیاری کارگردان را نیز در نمایش قطعه کریوگرافیک نَ بودن تجربه کرده است. این تئاتر به کارگردانی امیر امیری در آذر سال 97 در سالن استاد نتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفت.

 

دلفانی علاوه بر این در زمینه ساخت دکور نیز تجربه دارد و دکور نمایش کالیگولا که خودش در آن بازی کرده بود از هنرنمایی های وی است.

آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

بازی آریا دلفانی مقابل دوربین

دلفانی قبل از این که فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را تجربه کند سراغ فیلم کوتاه رفت  و در سال 97 در فیلم بایرن مونیخ به کارگردانی نگین امین زاده بازی کرد. در این فیلم شهریار، دوستانش را برای تماشای بازی فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا، به خانه اش دعوت کرده و قصد دارد غزاله را سورپرایز کند. اما او را به دلیلی پیدا نمیکند.

 

فیلم دراپ از دیگر فیلم های کوتاهی است که آریا دلفانی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

 

فیلم من، زهره اولین تجربه فیلم بلند این بازیگر است. این فیلم به کارگردانی سیامک ابراهیمی تولید سال 1398 است. «من، زهره» که به صورت سکانس پلان فیلمبرداری شده است، داستان ساعت‌های آخر زندگی یک ورزشکار را قبل از مهاجرت روایت می‌کند.

 

ملیسا ذاکری، شیرین آقارضاکاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، فرانک مرادی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علیخانی، ارسام غریب و یاسمین فرخ زا از دیگران بازیگران این فیلم هستند.

آریا دلفانی بازیگر نقش مهران در سریال افرا

بازی در نقش مهران در سریال افرا

نقش مهران در سریال افرا اولین تجربه تلویزیونی آریا دلفانی است. این بازیگر بااستعداد که تاکنون در مسیری مشخص و درست گام به گام پیش رفته با بازی در این نقش و دیده شدن از قاب تلویزیون می تواند بیشتر شناخته شود. او بازیگر توانایی است که قطعا از این به بعد درباره اش بیشتر خواهیم شنید و او را در کارهای بیشتری می بینیم.

 

شاید بد نباشد بدانید یکی از ویژگی های دلفانی تسلط او به زبان انگلیسی است. این هنرمند که در فضا مجازی فعال است بیشتر متن های خود را به انگلیسی می نویسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.