2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا فصل دوم سریال افرا ساخته می شود

آیا فصل دوم سریال افرا ساخته می شود

سریال افرا فصل بعدی هم دارد یا قصه در همین فصل اول به پایان می رسد؟

دوات آنلاین -ماجرای فصل دوم داشتن و ادامه دار شدن سریال ها همیشه مورد پرسش مخاطبان است؛ پرسشی که درباره سریال افرا نیز مطرح می شود به ویژه آن که این مجموعه توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

 

تلخی سریال افرا

مرگ پیمان در سریال افرا این مجموعه را خیلی تلخ کرد و همین موضوع یکی از انتقادهایی است که درباره آن مطرح می شود. کامیبز دارابی، تهیه کننده، درباره این موضوع به جام جم گفته: قبول دارم که کار ما تلخ است اما این ماهیت قصه است. وقتی در یک قصه یک جوان می‌میرد طبیعی است که ماجرا تلخ می‌شود. حتی وقتی قرار است یک جوان اعدام شود به‌هرحال داستان تلخ است اما ماهیت قصه تلخ است. از طرفی قبول دارم که حال مردم و جامعه خوب نیست و این تلخی اذیت‌شان می‌کند، ولی وقتی  همه می‌بینند و می‌گویند تلخ است بدین معناست که کار ما سیاه نیست. چون اگر سیاه بود کسی دنبال نمی‌کرد و این سیاهی آزاردهنده می‌شد اما آقای توفیقی گفت ان‌شاءا... پایان قصه شیرین می‌شود.

روزبه حصاری در نقش مسعود در سریال افرا

انتخاب روزبه حصاری برای نقش مسعود

یکی از ویژگی های سریال افرا بازی های خوب آن است به ویژه روزبه حصاری به خوبی از عهده نقش مسعود برآمده است. بهرنگ توفیقی درباره انتخاب حصاری برای این نقش گفته: واقعیت این است که اولا من سریال‌ها را می‌بینم و بازی‌اش در بچه‌مهندس را هم دیده بودم. اما روزبه حصاری را سال‌هاست که می‌شناسم و تئاترهایش را هم دیده بودم. او همچنین نامزد من برای بازی در سریال پدر بود که به دلیل اجرای تئاتری که داشت نتوانست بازی کند. منظورم همان نقشی است که نیما رئیسی بازی کرد. با این حال تکلیف من با این بازیگر روشن بود و می‌دانستم این توانایی در وجود این بازیگر هست. درباره همه بازیگرها این اتفاق افتاد. من به توانایی تک‌تک آنها و ابعاد بازیگری‌شان واقف بودم. حتی در مورد کاراکتر پیمان به من گفتند نمی‌تواند آن معصومیت را در بازی پیمان داشته باشد اما من می‌دانستم که این اتفاق می‌افتد، ولی به عقیده عده‌ای به لحاظ کلیشه‌ای شاید سینا مهراد به نقش پیمان نزدیک‌تر بود اما من سریال‌ها را می‌بینم و با دیدن آنها به توانایی بازیگر پی می‌برم.

آیا باید منتظر فصل دوم سریال افرا باشیم

ماجرای فصل دوم سریال افرا

و اما نکته اصلی و مهم این است که آیا فصل دوم سریال افرا ساخته می شود؟ طبیعی است که اگر قرار بر ادامه دادن این مجموعه باشد شخصیت های آن این پتانسیل را دارند که ماجراهای تازه ای را شروع کنند اما توفیقی در این باره چه گفته است؟

 

کارگدان سریال افرا به جام جم گفته: من هیچ‌کدام از سریال‌هایی که ساختم فصل دوم ندارد. چون خودم دوست ندارم. به این دلیل که با شخصیت‌هایم زندگی و با کار خیلی احساسی برخورد می‌کنم و این فاصله و بعد رجوع کردن را دوست ندارم. من یک سال افرایی زندگی کردم. بنابراین، این رجعت خیلی سخت است اما دوست دارم قصه‌ای شبیه به افرا با گروه دیگری ساخته شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آیلین 1402/12/09
سلام من خیلی سریال افرا رو دوست دارم و با بازی آقای روزبه حصاری و خانم مینا وحید این سریال قشنگ تر شده لطفاً خواهش میکنم فصل دوم این سریال رو بسازید به خاطر بینندگان این سریال فصل دومش رو بسازید توروخداااااااا🙏🙏🙏
ناشناس 1401/06/26
سلام خیلی ممنون واقعا فیلم خوبی بود امیدوارم فصل دومش ساخته بشه باتشکر🙏
فائزه 1401/06/17
کی فصل دوم سریال افرا ساخته میشود چون دوست دارم ببینم خیلی سریال خوبی بود ولی کاش محمد صادقی در سریال نمی مرد وگرنه فصل دوم عالی میشد لطفا فصل دوم هم پخش کنید
ناشناس 1401/06/04
با عرض سلام و خسته نباشید، خواهش میکنم لطفا لطفا فصل دوم این سریال رو بسازین. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 این سریال بسیار بسیار زیباست مخصوصا با بازی روزبه حصاری، میناوحید. این داستان باید ادامه داشته باشه وقتی که دنبال کننده های زیادی داره پس باید فصل دوم رو بخاطر بینندگان بسازین🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 خواهششش میکنم بسازینننننننننن😢😢😢😢
مینا 1401/05/01
نه بابا لوس میشه
هانیه دانایی کیا 1400/10/15
خیلی دوس دارم فصل دوم سریال افرا ساخته شود این سریال با بازیه روزبه حصاری خیلی زیبا شد و امید وارم که فصل دوم هم ساخته شود. واقعا این سریال خیلی زیبا و عالی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.