2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا پیمان و مائده در سریال افرا ازدواج می کنند

آیا پیمان و مائده در سریال افرا ازدواج می کنند

عاقبت عشق پیمان و مائده در سریال افرا چه خواهد شد؟ آیا این دو نفر به هم می رسند؟

دوات آنلاین -سریال افرا داستانی جذاب و تماشایی دارد و زندگی چند شخصیت را به صورت همزمان پیگیری می کند. مسعود و همسرش مهتاب، وحید و همسرش، پیمان و مائده سه زوج اصلی هستند و حاج محمود نیز شخصیتی است که در زندگی همه این افراد حضوری مهم و تاثیرگذار دارد اما در میان اینها ماجرای عشق پیمان و مائده کمی پیچیده است. آیا این دو نفر در آخر سریال با هم ازدواج خواهند کرد؟

آیا عشق مائده و پیمان در آخر سریال افرا به ازدواج ختم می شود

شرایط خانوادگی پیمان در سریال افرا

پیمان با بازی خوب محمد صادقی یک دانشجوی نخبه است که البته غیر از درس خواندن دغدغه های زیادی دارد. او پدرش را وقتی کودک بود از دست داده و بزرگترین حامی اش برادرش وحید با بازی پژمان بازغی بوده است. پیمان اکنون با مادرش زندگی می کند. او در تنگنای مالی قرار دارد و به شدت محتاج کار است تا بتواند نیازهایش را برطرف کند.

 

او در شرایطی عاشق مائده شده که از نظر مالی و طبقاتی فاصله زیادی با خانواده این دختر دارد اما این فاصله را نادیده گرفته و صرفا با تکیه بر عشق پیش می رود. حال باید دید خانواده او وقتی از ماجرای عاشقی پیمان مطلع شوند چه پیش خواهد آمد. برادر پیمان برای حاج محمود کار می کند و طبیعتا این عشق و عاشقی در سریال افرا برای وحید هم عواقبی دارد و زندگی او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 

شرایط خانوادگی مائده در سریال افرا

مائده با بازی هنرمند جوان سارا باقری دختری از خانواده مرفه است. او تنها دختر خانواده است و پدرش در آرزوی ازدواج او است. طبیعتا حاج محمود و همسرش دوست دارند مائده با خانواده ای از طبقه خودشان ازدواج کند. پدر داماد باید شخصی سرشناس و صاحب نفوذ باشد، با ثروتی زیاد و نامی دهان پرکن. این همان ویژگی هایی است که پیمان از همه شان بی بهره است.

 

مائده دل در گرو پیمان دارد. برای او هم اختلاف طبقاتی و رقم های حساب بانکی مهم نیست. او عاشق است و البته امیدوار، امیدوار به این به عشقش برسد و تور عروس را پیمان از صورتش بردارد.

 

حاج محمود مردی مستبد است. حرف حرف خودش است. هر چه می خواهد باید اجرا شود. البته بی رحم نیست و اتفاقا به خانواده اش عشق می ورزد و خوشبختی و خوشنودی آنها برایش مهم است اما محبت کردن را به سبک خودش بلد است. همین است که پسرش مسعود با او اختلاف دارد و نمی خواهد محیط بانی را رها کند و در کارخانه پدر مشغول به کار شود. مسعود برای مستقل بودن و دنبال کردن شغل مورد علاقه اش جنگیده است اما آیا مائده هم چنین توانی را دارد؟ آیا می تواند در برابر پدرش بایستد و خواسته اش را با صدای بلند بگوید؟ او در برابر برادرش مسعود چه خواهد کرد؟ به ویژه با توجه به مشکلاتی که برای مسعود پیش می آید.

 

مجموع شرایط نشان دهنده آن است که این زوج جوان در سریال افرا راه سخت و دشواری در پیش دارند، راهی که البته شاید پایان خوشی داشته باشد و پیمان بتواند موافقت حاج محمود را جلب کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد 1400/06/26
اتفاقا برعکس شد!؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.