2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه کیست

محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه کیست

محیا دهقانی در سریال هم سایه یکی از نقش های مهم یعنی نگار را برعهده دارد. بیوگرافی او را بخوانید.

دوات آنلاین -محیا دهقانی بازیگر جوانی است که اگرچه او را قبلا نیز در فیلم ها و سریال هایی دیده بودیم اما نقش نگار در سریال هم سایه باعث شده با او بیشتر آشنا شویم.

محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

فیلم ها و سریال های محیا دهقانی

محیا دهقانی روز 24 دی سال 1370 است. او برای بازیگر شدن زحمت های زیادی کشیده است. علاوه بر این که در دانشگاه در این رشته تحصیل کرده، دوره های دیگری را هم دیده و داریوش ارجمند یکی از استادان او است. دهقانی در سال 1391 در سریال قهر و آشتی که علی ژکان آن را ساخته جلوی دوربین رفت و به این ترتیب ورودش به عرصه بازیگری را اعلام کرد.

 

دهقانی در این سال ها در سریال های دیگر نیز حضور داشت. شاید او را در فصل چهارم سریال پایتخت به یاد داشته باشید. همچنین او در سریال هم بازی نیز به ایفای نقش پرداخت.

 

دهقانی در سینما نیز فعال بوده و بازی در فیلم های شیار 143،  مستند داستانی سبز، سفید، سرخ به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، لیلاج، چند میگیری گریه کنی 2، بی تار، ماجرای نیمروز و لب خط‌ از جمله کارهای او است. البته دهقانی در طول سال های فعالیت در فیلم های کوتاه نیز بازی کرده روی صحنه تئاتر نیز حضوری فعال داشته است. ضمن این که او فیلم خودش را نیز با نام شب، سکوت، رهایی  ساخته است.

محیا دهقانی بازیگر نقش نگار در سریال هم سایه

بازی در نقش نگار در سریال هم سایه

نقش سوسن در سریال پایتخت 4 بیش از سایر نقش های محیا دهقانی در خاطرها مانده است اما حضور او در سریال هم سایه گامی رو به جلو محسوب می شود. او نقش دختری به نام نگار را بازی می کند که عاشق پسر عمه اش به نام حافظ است اما این عشق گره های زیادی دارد.

 

از این به بعد قطعا از دهقانی بیشتر خواهیم شنید زیرا او در فصل دوم سریال نجلا نیز جایگزین سارا رسول زاده شده و نقش نجلا را برعهده دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.