2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
چه کسی عارف را در سریال هم سایه کشته است

چه کسی عارف را در سریال هم سایه کشته است

قاتل عارف در سریال هم سایه کیست؟ آیا پای عشق قدیمی در میان است یا یکی از نزدیکان او خیانت کرده است؟

دوات آنلاین -سریال هم سایه در کنار شکل گیری عشق میان حافظ و نورا به موضوع قتل عارف نیز می پردازد اما قاتل این جوان افغانستانی کیست و چرا او را به قتل رسانده اند؟ در این میان چند فرضیه مطرح است که آنها را مرور کرده ایم. فرضیه آخر جالب توجه تر از بقیه به نظر می رسد.

عکسی از سریال هم سایه

ردپای عشق قدیمی در قتل عارف

پیگیری های پلیسی درباره قتل عارف در سریال هم سایه به آنجا رسیده که پای دختری به نام نادیه به میان آمده است. حکایت نادیه و عارف، حکایت عشقی قدیمی است، رابطه ای عاطفی که اگرچه برای عارف به پایان رسیده اما در دل نادیه هنوز زنده است. نادیه همچنان در آرزوی زندگی با عارف بود، آرزویی که رسیدن به آن محال می نممود به ویژه آن که عارف، نورا با بازی آزاده سیفی را برای زندگی مشترک انتخاب کرده بود و این دو قرار بود به زودی پیمان زن و شوهری ببندند.

 

نادیه انگیزه کافی برای قتل عارف داشته است. عاشقی دل شکسته که ناگهان عشق در وجودش رنگی دیگر به خود می گیرد و تبدیل به نفرت می شود. کینه ای چنان عمیق که می تواند معشوق را به کام مرگ بکشاند. او یا خودش این جنایت را انجام داده یا از کسی خواسته این کار را انجام بدهد. البته این فقط یک فرضیه است و هنوز ثابت نشده او در این قتل دخیل و گناهکار است.

 

در هر صورت نادیه یکی از مظنونان اصلی قتل عارف است و باید منتظر ماند و دید حکایت او به کجا می رسد و مدارک و شواهد پلیسی چه رازهایی را فاش خواهد کرد.

 

آیا مسعود در سریال هم سایه قاتل است

مسعود جوانی شرور و خلافکار است. او قاچاق انسان می کند و در گاراژ خودش انواع خلاف های دیگر را هم مرتکب می شود. بنابراین او نیز یکی از مظنونان است و سوء ظن نسبت به او وقتی بیشتر می شود که به یاد بیاوریم عارف با او به خاطر بچه ها درگیر شده بود.

 

مسعود عارف را به قتل تهدید کرده بود. این را همه می دانیم اما آیا واقعا تهدیدش را عملی کرده است؟ شاید آمدن نام مسعود در پرونده قتل عارف در سریال هم سایه فقط برای این باشد که ذهن مخاطب درگیر شود و در حالی که همه گمان می کنیم قتل به دست او رخ داده در یک غافلگیری دست قاتل اصلی رو شود.

 

اختلاف کاری با عارف در سریال هم سایه

شاید قتل عارف کار یکی از کارکنان کارگاه ساختمانی باشد. اختلاف کاری همیشه به عنوان یک فرضیه محتمل مطرح است. در این صورت تحقیقات پلیسی باید بیشتر جلو برود تا مشخص شود کدام یک از کارگران یا سرکارگر دست به این جنایت زده و انگیزه او از این کار دقیقا چه بوده است اما با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم این فرضیه نیز زیاد پررنگ نیست.

هومن مظنون به قتل عارف در سریال هم سایه

آیا هومن در سریال هم سایه قاتل عارف است

و اما یک فرضیه دیگر. فرضیه ای که اگر صحت داشته باشد سریال هم سایه ما را به شدت غافلگیر خواهد کرد. آیا احتمال ندارد هومن  قاتل باشد. هومن با بازی ایمان برات پور جوان چندان سر به راهی نیست. ما شاهد بودیم در ماجرای درگیری با عمو رحیم چه بلایی سر او آورد و پعمویش را چنان هل داد که باعث شد ضربه به سرش وارد شود. هوم در همان روزی که به کارگاه رفته بود تا از عمویش پول بگیرد دیده بود رحیم به عارف چک 100 میلیون تومانی داده است. آیا همین موضوع باعث حساده هومن به جوان افغانستانی نشده است؟ آیا هومن را برای سرقت چک وسوسه نکرده است؟ این احتمال را هرگز از نظر دور نگه ندارید. چون هر چیزی ممکن است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.