2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آزاده سیفی؛ این بار در نقش نورا در سریال هم سایه

آزاده سیفی؛ این بار در نقش نورا در سریال هم سایه

نقش نورا در سریال هم سایه کار جدید آزاده سیفی است. او قبلا در چه فیلم ها و سریال هایی بازی کرده بود؟

دوات آنلاین -آزاده سیفی در سریال هم سایه در نقش دختری به نام نورا ظاهر شده است، دختری که اتفاقات زیادی در زندگی اش رخ می دهد.  بیوگرافی او را بخوانید.

آزاده سیفی بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

آزاده سیفی منهای بازیگری

سیفی از جمله بازیگرانی است که به صورت آکادمیک در ان رشته درس نخوانده و مهندس عمران است. این بازیگر مشهدی متولد سال 1368 مدتی طولانی نیز به فراگیری زبان انگلیسی اختصاص داد و حال هم ترجمه می کند و هم این زبان را آموزش می دهد. بنابراین سفی منهای بازیگری در رشته ها و زمینه های دیگر هم تخصص دارد اما علاقه اصلی او هنر است.

آزاده سیفی بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

تجربه های بازیگری آزاده سیفی

سیفی بازیگری را با کار در تئاتر تجربه کرد و همچنین در سال 93 در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی به ایافی نقش پرداخت. او حضور در سریال های تلویزیونی را با سریال پس از آزادی ادامه داد. این سریال به کارگردانی کاوه باشه آهنگر تولید سال 98 است که در نوبت پخش قرار دارد. اما تا به حال جدی ترین نقشی که از این بانوی هنرمند دیده این نقش نگر رد سریال زیبا زندگیست، بوده است.

 

سریال زندگی زیباست به کارگردانی قاسم جعفری داستان زندگی چند جوان را روایت می کند که عاشق می شون و ازدواج می کنند. نگار هم یکی از این جوانان است. او پدری پولدار دارد و در گذشته وقتی با مادرش خارج از کشور زندگی می کرد، تجربه های بدی را از سر گذراند همین هم باعث شده پدرش سبت به او بسیار حساس باشد و از طرفی خود نگار هم دختری شکاک است که مرتب به همسرش بدبین می شود.

 

سیفی در این سال ها در چندین فیلم کوتاه نیز حضور داشته است.

آزاده سیفی بازیگر نقش نورا در سریال هم سایه

نقش نورا در سریال هم سایه

نورا یکی از شخصیت های اصلی سریال هم سایه است که البته در قسمت های ابتدایی این مجموعه حضور ندارد اما وقتی نقش اش آغاز می شود روند سریال را تحت تاثیر قرار می دهد و اتفاقات زیادی برای او و اطرافاینش به وقوع می پیوندد. نورا نقشی است که می تواند به بهتر شناخته شدن آزاده سیفی کمک کند. سیفی تا به حال نشان داده بازیگری بسیار توانا است و این قابلیت را دارد که در قالب شخصیت های مختلف جلوی دوربین برود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.