2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم سریال نجلا

بیوگرافی محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم سریال نجلا

محیا دهقانی در سریال نجلا جایگزین سارا رسول زاده شده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -محیا دهقانی بازیگر جوان و کاربلدی است که در فصل دوم سریال نجلا نقش اصلی را برعهده دارد. پیش از این سارا رسول زاده نقش نجلا را بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته بود. یوگرافی دهقانی را بخوانید.

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم سریال نجلا

محیا دهقانی؛ از دانشگاه تا مقابل دوربین

محیا دهقانی که متولد 24 دی سال 1370 است در دانشگاه در رشته بازیگری درس خوانده و علاوه بر آن زیر نظر داریوش ارجمند نیز دوره دیده است. او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1391 با بازی در سریال قهر و آشتی به کارگردانی علی ژکان شروع کرد و یک سال بعد با فیلم شیار 143 بر پرده سینما ظاهر شد.

 

موفق ترین سال کاری دهقانی شاید سال 94 باشد. او در این سال علاوه بر این که در 3 تئاتر روی صحنه رفت و در مستند داستانی سبز، سفید، سرخ به کارگردانی ابوالفضل جلیلی حضور یافت، در سریال پایتخت 4 نیز بازی کرد. او در این فصل از پایتخت نقش سوسن را برعهده داشت. شاید این نقش بهترین اشاره برای یادآوری کارهای این هنرمند باشد.

 

محیا دهقانی یک سال بعد فیلم کوتاه خودش را ساخت. شب، سکوت، رهایی عنوان این فیلم است که خودش آن را نوشته و در آن بازی نیز کرده است.

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم سریال نجلا

حضور محیا دهقانی در سینما و تلویزیون

محیا دهقانی توانسته در فیلم های سینمایی خوبی بازی کند. او در سال 95 علاوه بر کارگردانی شب، سکوت، رهایی و بازی در فیلم کوتاه باهر، در فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان به ایفای نقش پرداخت.

 

فیلم های لیلاج، بی تار و چند میگیری گریه کنی 2 از دیگر کارهای سینمایی دهقانی است اما آخرین حضور در سینما به فیلم لب خط مربوط می شود که تولید سال 1399 است. این فیلم به کارگردانی علی جبارزاده  درباره جوانی به اسم رضا است که در جنوب تهران «لب خط» زندگی می‌کند و از معدود آدمهایی در دنیاست که سندرم هایپرتیمزیا دارد.

 

دهقانی در سال 99 در سریال هم بازی نیز حضور داشت. این مجموعه در ایام نوروز از شبکه دو پخش شد و بسیار پربیننده بود.

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا در فصل دوم سریال نجلا

بازی در نقش نجلا در فصل 2

از همان زمان که فصل اول سریال نجلا به پایان رسید صحبت ها درباره ادامه این مجموعه و ساخت فصل 2 شروع شد. اما در نهایت خبر رسید بازیگر نقش اصلی تغییر کرده است.

 

دهقانی در حالی نقش نجلا را برعهده گرفته که کار بسیار دشواری دارد. مخاطبان بازی رسول زاده را پسندیده و او را به عنوان نجلا باور کرده اند و جایگزین شدن بازیگر اصلی ممکن است واکنش هایی داشته باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/01/08
هردو بازیشون دلچسب بود هم محیا دهقانی و هم سارا رسول زاده و از نظر من محیا دهقانی جایگزین خوبی برای سارا رسول زاده در نجلا بود و هردو بازیشون عالی بود
هیما 1400/05/19
من بازی خانم رسول زاده رو بیشتر میپسندم و این کارتون باعث میشه کیفیت سریال پایین بیاد مثل بچه مهندس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.