2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال نجلا؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال نجلا؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال نجلا باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال نجلا سریالی است که در ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش می‌شود و داستانی پرکشش دارد. «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

 

خیرالله تقیانی ‌پور، از کارگردانان جوان و شناخته شده حوزه تئاتر است که بعد از ساخت فیلم تونل، اولین تجربه سریال‌ سازی خود را نیز با نجلا تجربه خواهد کرد.

عکس های سریال نجلا

خلاصه داستان سریال نجلا

شخصیت اصلی سریال، نجلا است و قصه پیرامون عبد با بازی حسام منظور و نجلا می‌گذرد.

 

قصه سریال نجلا ‌در سال ۵۸ می گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی ها وعده ای می دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می دهد، اما همه اینها در طول مسیر دست خوش اتفاق‌هایی می شود.

عکس های سریال نجلا

بازیگران سریال نجلا

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

عکس های سریال نجلا

سریال نجلا چند قسمت است

این مجموعه در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
صدف خوشخرام 1400/01/12
سریال خوبی هست هم خوب هم قشنگ و هم اموزنده مخصوصاً با بازی خانم ملیکا شریفی نیا مرسی از همه عوامل سریال نجلا
ناشناس 1399/08/09
واقعا سریال جذاب و دوست داشتنی که خستگی و غصه هارو ازمون دور میکرد. سریالی که برای دیدنش لحظه شماری میکردیم. بازیگران عالی عالی عالی. اجرتون با سیدالشهداء
اتنا 1399/08/09
خیلی خیلی ممنون من گریه میکردم برای حسام منظور و سارا رسول زاده و بچش ممنونم این فیلم انجام دادیم
پروین 1399/08/04
عاااااااالی بود،سریاای بود که مخاطب های زیادی داشت
ناشناس 1399/08/04
سریال عالی بود فقط ای کاش ای کاش قسمت هاش اینقد کم نبوداز کارگردان و بازیگران خوبش تشکر میکنم خصوصا از اقایی حسام خان منظور وازسرکار خانومه سارا رسول زاده که بهترینن تشکرمیکنم و دمه همه کسانی که باعث درست شدن این سریال شدن گرم خدا خیرهشون بده
رستا 1399/08/03
خیلی سریال خوبیه چون حسام منظور و سارا رسول زاده بازی کردن ولی من تا به حال هر فیلم عاشقانه ای که دیدم آخرش متاسفانه اون دو نفر عاشق به هم نرسیدن امیدوارم این سریال آخرش این جوری نباشه و عبد و نجلا به هم برسن
عباس از لنگرود 1399/08/03
خیلی سریال خوبیه. از کارگردان و بازیکنانش تشکر میکنم. هم عاشقانه است و هم سختیهای راه اربعین در آن موقع، فقط خیلی سریالش کوتاه بود.
. 1399/08/02
سریال خوبیه چون حسام منظور توشه
حسین 1399/08/02
سریال خوبیه سر گرمی برای ببیننده هستش ولی چه دوست داشتن چه در امورات زندگی مرد وزن باید اهل منطق باشند ...مثلا یک مرد به هیچ وجه مثل عبد قابل قبول نیست که کله خراب و یک دنده وبی مغز باشه ..چرا؟چون بعداز گذشت زمان تو مسیر زندگی شون بسیار به بن بست می رسند و این دوست داشتن تبدیل به نفرت میشه
ناشناس 1399/08/01
خیلی عالی بعداز مدتا جلوی تلویزیون همه خانواده میخ کوب شدن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.