2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرگ مرد میانسال بعد از خوردن کنسرو ماهی

مرگ مرد میانسال بعد از خوردن کنسرو ماهی

با وجود اینکه تیم پزشکی علت اولیه مرگ را مسمومیت اعلام کردند، اما قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

دوات آنلاین -تحقیقات درباره مرگ مردی 65ساله که بعد از خوردن کنسرو ماهی تن جانش را از دست داده‌، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

 

به گزارش همشهری، ساعت‌11 دیروز (پنجم مرداد‌ماه) مأمور کلانتری تهرانسر با قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت تا گزارش مرگ اسرارآمیز مردی را به او اعلام کند. 

 

به‌گفته مأمور کلانتری، مردی 65ساله توسط خانواده‌اش به بیمارستانی در تهران انتقال یافته اما جانش را از دست داده و مرگ او از سوی بیمارستان مشکوک گزارش شده بود. 

 

در این شرایط قاضی دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی روز یکشنبه توسط خانواده‌اش به بیمارستان انتقال یافته بود. خانواده وی به تیم پزشکی گفته بودند که پدرشان پس از صرف شام که کنسرو ماهی بود، ناگهان حالش بد شده بود که آنها وی را برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

 

اگرچه تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای نجات مرد انجام داد، اما فایده‌‌ای نداشت و او صبح سه‌شنبه جانش را از دست داد.  با وجود اینکه تیم پزشکی علت اولیه مرگ را مسمومیت اعلام کردند، اما قاضی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود. این در حالی است که خانواده متوفی به طرح شکایت پرداخته‌اند و خواستار رازگشایی از مرگ متوفی‌شده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.