2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز جوینده گنج

تحقیقات جنایی درباره مرگ مرموز جوینده گنج

خانواده این جوان می گویند مرگ او حادثه نبوده بلکه وی را به قتل رسانده اند.

دوات آنلاین -پس از مرگ مرد گنج‌یاب در تصادف، خانواده‌اش در شكایتی، مدعی قتل او از سوی شركایش شدند.

 

 به گزارش خبرنگارجام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته خانواده‌ای باحضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، اعلام كردند پسرشان به قتل رسیده و از دو نفر از دوستان او به اتهام قتل شكایت دارند.

 

ادعایی درباره مرگ مشکوک

پرونده  با دستور قضایی برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. همسر وی در جریان تحقیقات گفت: «شوهرم با دو نفر از دوستانش به دنبال گنج و عتیقه بودند. حتی چند بار هم گنج یافتند و این اموال در اختیار دوستانش بود. این اواخر شوهرم نقشه گنجی پیدا كرد و با جست‌وجو در آن محل، عتیقه پیدا كرد، اما آن را به دوستانش نداد. همین باعث اختلاف آنها شد. چند روز قبل با موتورش از خانه بیرون رفت و بعد از آن، تلفن همراهش خاموش شد تا این‌كه از طریق ماموران انتظامی به ما خبر دادند كه او تصادف كرده و به بیمارستان منتقل شده است. همراه خانواده شوهرم به بیمارستان رفتیم  كه ساعاتی بعد شوهرم فوت کرد.»

 

شاكی ادامه داد: «مسوولان بیمارستان به ما گفتند كه او تصادف كرده و راننده خاطی هم از صحنه فرار كرده است. وقتی موضوع را پیگیری كردیم، معلوم شد كه مرگ او مشكوك است. چراكه عابران شوهرم را در حالی یافته بودند كه كلاه كاسكت به‌سر داشته و موتورش كمی آن‌طرف‌تر از محل تصادف افتاده بوده است. همچنین ماموران به ما گفتند كه شوهرم براثر ضربه به جمجمه‌اش فوت كرده، در حالی که با داشتن كلاه كاسكت، نمی‌توانسته دچار صدمه مغزی شود. احتمال می‌دهم كه شوهرم از سوی دو شریكش به قتل رسیده باشد و از آن دو شكایت داریم.»

 

 این در حالی بود كه خانواده مرد فوت‌شده هم مثل عروس‌شان شاكی بودند.

 

 حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «با شكایت این خانواده، دو دوست مرد فوت‌شده به عنوان مظنون این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند و جست‌و‌جو برای دستگیری آنها و افشای ابعاد پرونده ادامه دارد.»

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.