2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرگ مرموز دختر نوجوان در خانه پسر مورد علاقه اش

مرگ مرموز دختر نوجوان در خانه پسر مورد علاقه اش

پسر جوان از علت مرگ دختر 16 ساله اظهار بی اطلاعی می کند با این حال برای انجام تحقیقات بازداشت شده است.

دوات آنلاین -کشف جسد دختر نوجوان در خانه پسر مورد علاقه اش، پلیس را با معمای پیچیده ای رو به رو کرده است. پسر جوان به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شده است.

 

کشف جسد

به نوشته روزنامه جام جم، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه پنجم مهر امسال یکی از ماموران کلانتری یافت آباد به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد جسد دختر ۱۶ساله ای در خانه مجردی پسر ۲۸ ساله ای پیدا شده است.

 

با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به خانه موردنظر در محله یافت آباد تهران اعزام شدند.

 

شروع تحقیقات

ماموران از صاحبخانه که پسر ۲۸ ساله ای بود تحقیق کردند که وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: در یک شرکت کار می کنم و مدتی است در این خانه اجاره ای ساکن هستم. با این دختر نوجوان در اینستاگرام آشنا شدم. اما از خانواده و محل زندگی اش زیاد اطلاع ندارم. ارتباطمان ادامه داشت تا این که او یک ماه قبل نزدم آمد و گفت با خانواده اش قهر کرده و جایی را ندارد. به همین دلیل او را به خانه ام دعوت کردم. من سرکار می رفتم و او در خانه ام می ماند. شب قبل با هم شام املت خوردیم. صبح که می خواستم به محل کارم بروم به اتاقش رفتم و چند بار صدایش زدم که جواب نداد. در ادامه سمتش رفتم که متوجه شدم نفس نمی کشد. ترسیدم و به اورژانس زنگ زدم که آمدند و بعد از بررسی وضعیت او گفتند، فوت شده و شوکه شدم. بعد هم پلیس را خبر کردند. نمی دانم چرا فوت شده و نقشی در مرگ وی نداشتم.

 

بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: با توجه به اظهارات اولیه پسر جوان، او به عنوان تنها مظنون پرونده در بازداشت به سر می برد و تحقیقات پلیسی از او ادامه دارد.

 

همچنین قرار شد خانواده دختر نوجوان شناسایی و از آنها تحقیق شود. جسد هم برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.