2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نبش قبر راز مرگ مرموز مرد تاجر را فاش می کند

نبش قبر راز مرگ مرموز مرد تاجر را فاش می کند

مادر متوفی مدعی است همسر صیغه ای پسرش او را کشته است.

دوات آنلاین -گمانه زنی‌ها درباره قتل مرد تاجر که احتمال می‌رود با دسیسه همسر صیغه‌ای‌اش به کام مرگ رفته باشد با نبش قبر دنبال خواهد شد.

 

به نوشته روزنامه جوان، چند روز قبل مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و گفت: پسرم یک‌هفته قبل فوت کرد و الان متوجه شدم همسر صیغه‌ای‌اش او را به قتل رسانده ‌است و از او شکایت دارم.

 

شاکی در توضیح ماجرا به قاضی محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه‌دهم گفت: پسرم پیمان تاجر بود و شرکت واردات و صادرات داشت. او جدا از من و مادرش در خانه بزرگی در شمال تهران زندگی می‌کرد، اما من و مادرش با او در رفت و آمد بودیم. البته مدتی قبل پسرم به من و مادرش گفت که منشی شرکتش را که دختر جوانی به نام شهلا است عقد موقت کرده‌است. ما دوست داشتیم او ازدواج دائم داشته باشد، اما با ازدواج موقتش هم مخالفت نکردیم. معمولاً هر روز تلفنی با هم صحبت می‌کردیم و از حال هم با خبر بودیم تا اینکه یک‌هفته قبل یکی از دوستانش با من تماس گرفت و گفت حال پسرم بد شده و الان در بیمارستان بستری است. او گفت که به خانه پسرم رفته و دیده است که پیمان حالش بد است و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کرده است.

 

همسر صیغه‌ای

وی ادامه داد: وقتی به بیمارستان رفتم پسرم در کما بود و بعد هم فوت کرد. همسر صیغه‌ای‌اش به من گفت پیمان بر اثر بیماری کرونا فوت کرده‌است و من هم جسد را تحویل گرفتم و دفن کردم، اما در مراسم عزاداری یکی از دوستان پسرم به سراغ من آمد و راز مرگ پیمان را بر ملا کرد. او گفت شهلا همیشه همراه مرد پزشکی به نام بهنام به خانه پسرم رفت و آمد داشته است. وقتی پیمان بیمار می‌شود بهنام برای پسرم نسخه می‌نویسد و شهلا هم دارو‌های او را از داروخانه تهیه و پیمان هم مصرف می‌کند تا اینکه پس از چند روز حالش بد می‌شود.

 

پیمان آن روز به دوستش می‌گوید به احتمال زیاد به خاطر مصرف آن دارو‌ها حالش بد شده‌است و حتی گفته‌است احتمال می‌دهد شهلا و دوست پزشکش قصد قتل او را دارند که همان روز پسرم به کما می‌رود و فوت می‌کند. پس از این به خانه پسرم رفتم و دارو‌هایی که پیمان مصرف کرده‌بود پیدا کردم و به داروخانه‌ای بردم، اما دکتر داروخانه گفته این دارو‌ها به خاطر عوارضی که دارد منسوخ شده و هیچ پزشکی آن را برای بیمارش تجویز نمی‌کند. او گفت افرادی که این دارو را مصرف می‌کنند به احتمال زیاد سکته می‌کنند یا به کما می‌روند. از طرفی هم پسرم همیشه در خانه‌اش مقدار زیادی پول‌های خارجی، سکه و طلا نگهداری می‌کرد، اما متوجه شدم همه آن‌ها به سرقت رفته است. وی در پایان گفت: ما همه در حال برگزاری مراسم عزاداری پسرم بودیم، اما همسر صیغه‌ای پسرم روز ختم به سراغ من آمد و درخواست حق و حقوقش را کرد و الان احتمال می‌دهم او در مرگ پسرم دست داشته و به اتهام قتل از وی شکایت دارم.

 

تحقیقات جنایی

بدین ترتیب تحقیقات جنایی درباره این حادثه کلید خورد. نخستین بررسی‌ها نشان داد دارو‌هایی که دوست شهلا برای پیمان تجویز کرده مدتی است به خاطر عوارض آن هیچ پزشکی برای بیمار تجویز نمی‌کند. از سوی دیگر مأموران پلیس در بررسی حساب‌های بانکی مرد فوت شده دریافتند چند وقتی است تمامی واریز‌های شرکت به حساب شهلا منتقل شده‌است، این در صورتی است که وی این موضوع را به خانواده پیمان اعلام نکرده ‌است.

 

بنابراین با به‌دست آوردن این اطلاعات فرضیه قتل تاجر جوان برای مأموران پلیس قوت گرفت و به همین سبب قاضی شعبانی دستور نبش قبر مرد تاجر را صادر کرد تا جسد برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

 

همچنین بازپرس جنایی همسر صیغه‌ای مرد فوت شده را برای تحقیق به دادسرای امور جنایی احضار کرد تا زوایای پنهان این حادثه آشکار شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.