2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آخر سریال کلبه ای در مه چه می شود

آخر سریال کلبه ای در مه چه می شود

چه اتفاقی برای می جان در پایان سریال کلبه ای در مه رخ خواهد داد؟ دیگر شخصیت های داستان چه سرنوشتی خواهند داشت؟

دوات آنلاین -سریال کلبه ای در مه با شخصیت پردازی های خوبی که دارد توانسته مخاطبان را با خود همراه کند. به گونه ای که حالا سوال اصلی برای خیلی ها این است که برای می جان در آخر سریال چه افاقاتی رخ می دهد؟ آیا او سر و سامان می گیرد؟ ماه گل و فرح چه می شوند؟ سیروس و برزو چه عاقبتی خواهند داشت؟

سرنوشت می جان در آخر سریال کلبه ای در مه چه می شود

در انتظار ازدواج دامون و می جان

می جان با بازی خوب رویا حسینی دختری ساده است که اخیرا با چند شوک بزرگ مواجه شده است. مرگ تایه از یک طرف. دستگیری دامون از سوی دیگر و از همه مهم تر حرف های ماه گل که معلوم شده مادر واقعی او است. می جان دچار بحران شده. او سرگردان است و حتی خشمگین؛ عصبانی از سرنوشتی که برایش رقم خورده و ناراضی از شرایطی که دیگران برایش به وجود آورده اند. اما می جان بالاخره تا آخر سریال کلبه ای در مه می تواند خودش را پیدا کند و به زندگی اش سر و سامانی بدهد. او دختری قوی است. از دیگران توقعی ندارد و یاد گرفته از عهده خودش برباید.

 

حالا که معلوم شده می جان برادر برزو خان است باز هم تاثیر زیادی در زندگی این دختر نخواهد داشت چون او نه به ثروت خان نظر دارد و نه جاه طلب و تشنه قدرت است. او فقط یک چیز می خواهد: آرامش.

 

آرامش می جان در گرو ازدواج او با دامون است. دامون در زندان شکنجه های سختی را تحمل کرده اما پایان شب سیاه، سفید است. اگر داستان سریال تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند بی شک شاهد آزادی دامون و بازگشت او به روستا خواهیم بود. در این صورت اتفاقی که خیلی از مخاطبان منتظرش هستند رخ خواهد داد و می جان به خانه بخت می رود.

 

در هر صورت می جان عاقبت خوبی خواهد داشت. اندوه های او به پایان خواهد رسید و بار دیگر زندگی به این دختر لبخند می زند.

در پایان سریال کلبه ای در مه چه چیز در انتظار سیروس و برزو است

سیروس و برزو چه می شوند

سیروس قطعا عاقبت خوشی نخواهد داشت. او به مردم ظلم کرده و باید تاوان این کارش را پس بدهد. او حتی به عشق خودش یعنی فرح نیز خیانت کرده و هیچ کسی از او دل خوش ندارد. بنابراین دستگیری و محاکمه و مجازات سرنوشتی است که برای این شخصیت می توان تصور کرد.

 

برزو هم روزگار چندان خوشی نخواهد داشت. دوران زورگویی های او نیز به پایان می رسد. قدرتش را از دست می دهد. از سویی در زندگی خانوادگی اش هم بازنده است. آیا او فرار خواهد کرد؟ آیا به زندگی اش پایان می دهد؟ آیا دستگیر می شود؟ همه اینها گزینه هایی است که می توان برای این خانزاده زورگو در نظر گرفت.

چند پیش بینی درباره آخر سریال کلبه ای در مه

فرح، ماه گل و دیگران در پایان سریال کلبه ای در مه

فرح بد باخته. او به مردی اعتماد کرده که بویی از مردانگی نبرده. سیروس تمام این سال ها او را به بازی کرده و با آبرو و حیثیت و روح و روانش بازی کرده است. فرح سرخورده و مغموم خواهد شد اما به هر حال زندگی ادامه دارد.

 

ماه گل به احتمال زیاد می تواند رابطه اش را با دخترش بهبود ببخشد و به می جان بقبولاند که چاره ای نداشت جز این که او را در نوزادی رها کند. ماه گل غیر از دخترش یک دغدغه دیگر هم دار و آن موضوع خواستگاری خلیل است.

 

ماه گل تا به حال به دلیل رازی که در سینه داشت به خواستگاری خلیل جواب رد می داد اما حالا که راز فاش شده و خلیل همچنان خواستار ازدواج با او است به احتمال زیاد به این ازدواج رضایت خواهد داد و البته که ین دو می توانند زندگی خوبی را این بار بیرون از خانه خان و به صورت مستقل آغاز کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
علیرضا همتی نژاد 1401/06/18
خیلی خوبه
سوگول 1401/06/17
سلام این سریال قشنگیه و تازگی هم دارن فصل یکش رو میگذارند و در قسمت هجدهم تمام میشود
یکی یدونه 1401/06/04
عالیه
ناشناس 1400/04/28
این سریال فصل دوم هم داره پس انتظار نداشته باشید که تو این فصل چیزی به سرانجام برسه.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.