2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طرز تهیه کامل بستنی توت فرنگی خانگی بدون ثعلب

طرز تهیه کامل بستنی توت فرنگی خانگی بدون ثعلب

شما هم می توانید در خانه بستنی توت فرنگی درست کنید. این مطلب شما را به طور کامل راهنمایی کرده است.

دوات آنلاین -بستنی از آن نوع دسرهای خوشمزه است که طرفداران بسیاری دارد. آماده کردن یک بستنی خوشمزه و خانگی تمام افراد اهل خانه را به وجد خواهد آورد. پس طرز تهیه بستنی توت فرنگی را بخوانید.

 

همشهری نوشت: می‌دانید که ثعلب یکی از اجزای مهم بستنی است که ممکن است به‌راحتی نتوانید آن را تهیه کنید. به همین دلیل در ادامه دستور تهیه بستنی با طعم توت ‌فرنگی بدون ثعلب را به شما آموزش می‌دهیم.

 

توت فرنگی از آن میوه‌هایی است که همه جوره لذیذ و خوشمزه است. اگر شما هم این میوه را دوست دارید خوب است این روش را برای تهیه بستنی امتحان کنید.

 

مواد لازم برای بستنی توت فرنگی بدون ثعلب

مواد لازم برای تهیه این بستنی عبارتند از: یک قوطی شیر خشک، یک پیمانه شیر، ۲ پیمانه شکر، یک پیمانه توت فرنگی یخ‌زده و یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل.

چطور در خانه بستنی توت فرنگی درست کنیم

روش درست کردن بستنی توت فرنگی خانگی

برای تهیه این بستنی، در مرحله اول شیر خشک را به همراه شیر و عصاره وانیل در ظرفی بریزید و خوب هم بزنید، سپس در فریزر قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بستنی خانگی با ثعلب و خامه

 

بعد از اینکه یخ زد آن را از فریزر خارج کنید و در مخلوط‌کن بریزید و آنقدر هم بزنید تا رنگ آن تغییر کنید و رنگ کرمی به‌خود بگیرد. سپس کم‌کم شکر را اضافه کنید و همزمان به‌خوبی هم بزنید.

 

سپس توت ‌فرنگی را دانه‌دانه اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ بستنی صورتی شود. سپس بستنی را به‌مدت ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا کاملا آماده شود.

 

اگر شیرخشک در دسترس شما نبود می‌توانید به این روش بستنی تهیه کنید: ۵۰ گرم پودر شکر یا خاک قند، یک پیمانه توت ‌فرنگی خردشده، یک و نیم پیمانه شیر، ۳ عدد زرده تخم‌مرغ و نصف قاشق چای‌خوری وانیل را آماده کنید.

 

سپس در مرحله اول شیر را داغ کرده و شکر و وانیل را به آن اضافه کنید. در کاسه‌‌ای جداگانه، زرده‌های تخم‌مرغ را که از سفیده جدا کرده‌‌اید هم بزنید و سپس به ترکیب قبلی اضافه کنید.

 

آموزش: بستنی کاکائویی خانگی را چطور درست کنیم

 

حال دوباره شروع به هم زدن مواد کنید. ترکیب هم زده شده را از صافی عبور داده و در ظرفی بریزید و سپس ظرف را روی شعله قرار دهید. صبر کنید کمی حرارت ببیند تا سفت شود و به قاشق بچسبد.

 

حال مایه‌‌ای را که درست کرده‌‌اید، به‌مدت سه ساعت درون یخچال بگذارید. دقت کنید که هر ساعت مایه را از یخچال بیرون آورده و به کمک قاشق هم بزنید تا یک‌دست شود.

 

حالا تکه‌های خردشده توت ‌فرنگی را به مایه بیفزایید. سپس با استفاده از گوشت‌کوب برقی کاملاً آنها را له کنید. مایه بستنی توت ‌فرنگی شما کاملاً آماده شده. آن را یک ساعت در فریزر بگذارید. بعد از یک ساعت از فریزر خارج کرده و آن را اسکوپ زده و سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.