2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بستنی سرخ شده چیست و چطور درست می شود

بستنی سرخ شده چیست و چطور درست می شود

بستنی سرخ شده دسر هیجان انگیزی است که طرز تهیه خانگی آن را می توانید اینجا یاد بگیرید.

دوات آنلاین -بستنی سرخ شده شاید تا به حال به گوش تان نخورده باشد. این خوراکی خوشمزه یک دسر است که مخصوصا برای فصل تابستان و گرما خیلی جذاب است.

 

خراسان نوشت: شاید اگر برای اولین بار اسم بستنی سرخ‌ شده را شنیده باشید، کمی متعجب شوید و فکر کنید اشتباه متوجه شده‌اید اما باید بگویم اشتباهی در کار نیست . این دسر خوشمزه تابستانی دقیقا شبیه اسمش درست می‌شود، شما باید بستنی را سرخ کنید.

 

مواد مورد نیاز برای بستنی سرخ شده

 کورن فلکس: ۳ پیمانه

 بستنی وانیلی: ۴۵۰ گرم

 پودر نارگیل: یک پیمانه

 روغن مایع: ۲ پیمانه

 دارچین: یک قاشق چای خوری

 شیر: یک قاشق غذاخوری

 تخم مرغ: ۲ عدد

طرز تهیه بستنی سرخ شده چگونه است

طرز تهیه بستنی سرخ شده

1- در مرحله‌ اول هشت اسکوپ به صورت توپ از بستنی وانیلی در بیاورید. سپس اسکوپ های بستنی را در یک سینی بگذارید و سینی را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید: بستنی کاکائویی خانگی را چطور درست کنیم

 

2- در مرحله بعدی کورن فلکس را به همراه یک قاشق غذاخوری دارچین و یک پیمانه پودر نارگیل و یک قاشق غذاخوری شیر به خوبی مخلوط کنید.

 

3-   تخم مرغ ها را بشکنید و سفیده آن ها را از زرده جدا کنید. سپس سفیده را در کاسه بریزید. در ادامه با استفاده از یک همزن سفیده تخم مرغ را آن‌قدر هم بزنید تا به خوبی کف کند.

 

4-در ادامه سینی حاوی اسکوپ های بستنی را از یخچال خارج کنید. سپس آن ها را در ظرف حاوی کورن فلکس و دیگر مواد قرار دهید و آن را کاملا به مواد موجود در کاسه آغشته کنید تا دور تا دور آن را کورن فلکس بگیرد. دوباره اسکوپ های بستنی را به مدت ۳ ساعت دیگر در یخچال فریزر قرار دهید تا کاملا اسکوپ های بستنی سفت شود.

 

فیلم: طرز تهیه فرنی بستنی خانگی

 

5- روغن را در  قابلمه کوچکی بریزید، مقدار روغن باید به اندازه ای باشد که بستنی ها در روغن غوطه ور شود. سپس آن  را روی اجاق گاز قرار دهید تا به آرامی داغ شود.

 

6-سپس اسکوپ های بستنی را یک به یک از یخچال خارج کنید و در قابلمه روغن بیندازید. بعد از این که رنگ آن ها طلایی شد، آن ها را از قابلمه خارج کنید.

 

7-بعد از این که اسکوپ های بستنی را سرخ کردید. آن ها را در یک پارچه تمیز یا دستمال حوله ای قرار دهید تا روغن اضافی آن ها به خوبی خارج شود.

 

8-می‌توانید بستنی سرخ شده را در کنار خامه، عسل، سس شکلاتی و دیگر طعم دهنده ها سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.