2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
چگونه آیس پک موزی درست کنیم

چگونه آیس پک موزی درست کنیم

طرز تهیه کامل آیس پک موزی را به صورت مرحله به مرحله در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -آیس پک موز برای تابستان فوق العاده است؛ هم خنک و هم خوشمزه. درست کردن آن در خانه هم راحت است و البته هزینه زیادی نیز ندارد.

 

مواد لازم برای آیس پک موزی

به نوشته خراسان شما برای تهیه این دسر خوشمزه برای 4 نفر به مواد زیر نیاز دارید:

بستنی وانیلی: ۲۵۰ گرم

موز:  یک عدد

شیر:  نصف استکان

خامه زده شده: ۱۰۰ گرم

شکلات خرد شده:  ۱۰۰ گرم

مغز گردو: ۵۰ گرم

مغز پسته: ۵۰ گرم

پودر کاکائو: یک قاشق غذاخوری

اسمارتیز : به میزان لازم

طرز تهیه آیس پک موزی در خانه چگونه است

طرز تهیه آیس پک موزی

1-ابتدا موز را پوست و نصف  کنید و داخل مخلوط کن بریزید ، سپس مغز گردو و مغز پسته را  به آن اضافه کنید. در ادامه شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو به دیگر مواد بیفزایید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تهیه بستنی رولی در خانه

 

2- سپس مخلوط کن را روشن کنید تا مواد کاملا مخلوط شوند.در مخلوط کن را باز کنید و با قاشق مواد را هم بزنید اگر آیس پک سفت بود مجدد کمی شیر  و اگر شل بود کمی بستنی به آن  اضافه  کنید.

 

3- حالا اجازه  دهید مجدد مواد مخلوط شوند. آیس پک باید کمی غلیظ باشد. آیس پک را در لیوانی بریزید و خامه فرم گرفته و شکلات تخته ای را  با چاقو خرد  کنید و روی آن بریزید و یک قاشق یا نی داخل لیوان قرار دهید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه بستنی خانگی با ثعلب و خامه

 

4- برای تزیین آیس پک می توانید از مواد بسیار متنوعی استفاده کنید. ما در این آموزش از شکلات و اسمارتیز  برای تزیین آیس پک استفاده کردیم، شما می توانید از تکه های میوه،  مارشمالو، پودر پسته، پودر نارگیل و ... برای تزیین آیس پک خود استفاده کنید.

 

5- خامه فرم گرفته را می توانید به صورت آماده از قنادی ها و فروشگاه های لوازم قنادی تهیه کنید. البته می توانید این خامه را با خامه صبحانه در منزل تهیه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.