2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
معرفی سریال ترسناک داستان لیزی؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

معرفی سریال ترسناک داستان لیزی؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

اگر به ژانر وحشت علاقه دارید سریال داستان لیزی را از دست ندهید.

دوات آنلاین -همه اطلاعاتی که درباره سریال داستان لیزی لازم است بدانید در ادامه آمده است. این مجموعه در ژانر وحشت ساخته شده و سریالی هیجان انگیز برای علاقه مندان به داستان های ترسناک است.

عکسی از سریال داستان لیزی

خلاصه سریال داستان لیزی

سریال داستان لیزی از یکی از رمان های استیوم کینگ به همین نام اقتباس شده و در باره زنی به نام لیزی است که شوهرش نویسنده ای معروف و برنده جایزه پولیتزر بود اما دو سال قبل به قتل رسید. حالا جوانی به نام جیم که از علاقه مندان به شوهر لیزی به نام اسکات بود مزاحم این زن می شود و اصرار دارد آثار منتشر نشده این نویسنده را چاپ کنند.

 

اصرارهای این جوان باعث می شود لیزی سراغ دستنوشته های همسرش برود و با اسراری از گذشته و ودکی او آشنا شود.

 

به نوشته خبرگزاری کتاب وقتی لیزی به گذشته و خاطرات ازدواجش با اسکات نگاه می‌کند، کلیدهایی را پیدا می‌کند که می‌تواند درهایی را باز کند که در دنیای واقعی وجود ندارد؛ اما باید از همین دنیای واقعی راهش را به سمت این درها طی کند.

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال رعد سیاه

 

فیلیمو نیز نوشته لیزی متوجه می‌شود که همسرش کودکی سختی را در کنار پدرش پشت سر گذاشته و دنیایی خیالی و امن به نام بویامون داشته که به همراه برادرش به آنجا پناه می‌برده. البته لیزی مشکلات دیگری هم دارد، مثل سروکله زدن با خواهرش در مورد خواهر دیگرشان آماندا که مشکلات روحی روانی دارد و در یک بیمارستان روان‌پزشکی بستری است.

عکسی از سریال داستان لیزی

سریال داستان لیزی چند قسمت است

این مجموعه در واقع یک مینی سریال تولید مشترک کشورهای آمریکا و شیلی است که در سال 2021 در 8 قسمت تولید و با استقبال زیادی از سوی علاقه مندان به ژانر وحشت مواجه شد.

 

فیلمیو نیز این سریال را با زیرنویس فارسی برای افراد بالای 17 سال منتشر کرده و در سایت خود قرار داده است.

عکسی از سریال داستان لیزی

بازیگران سریال داستان لیزی

در این سریال که تولید کمپانی برادران وارنر است، جولیان مور، کلایو اوون، جنیفر جیسن لی، دین دی هان، جون آلن و سانگ کانگ بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.