2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال رعد سیاه چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال رعد سیاه چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال رعد سیاه را ببینیم یا نه؟ این سریال درباره چیست؟ خلاصه داستان و تعداد قسمت های آن را بخوانید.

دوات آنلاین -سریال رعد سیاه مجموعه اکشن، هیجان انگیز و تخیلی ساخت سال 2017 کشور آمریکا است که می توانید با تماشای آن اوقات فراغت خود را به خوبی پر کنید و لذت ببرید.

عکسی از سریال رعد سیاه

خلاصه داستان سریال رعد سیاه

سریال رعد سیاه براساس ماجراهای شخصیتی به همین نام در کتاب‌ های مصور دی‌ سی کامیکس ساخته‌ شده است.

 

در این مجموعه جفرسون پیرس که مدیر یک مدرسه است سال ها قبل به عنوان یک ابر قهرمان به اسم رعد سیاه با تلاش زیاد از شهرش در برابر اشرار مراقبت و با تبهکاران مبارزه کرده اما حالا تصمیم گرفته به خودش استراحت بدهد و از این به بعد به خانواده و زندگی خودش برسد ولی وقتی میفهمد دخترش نیز می خواهد راه او را ادامه بدهد و برای برقراری عدالت در شهر تلاش کند او هم تصمیم می گیرد دوباره رعد سیاه شود.

عکسی از سریال رعد سیاه

تعداد قسمت های سریال رعد سیاه

این سریال در 4 فصل ساخته شده است و در مجموع 58 قسمت دارد که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. این سریال با زیرنویس فارسی وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

 

معرفی: سریال داوطلب؛ از خلاصه داستان تا تعداد قسمت ها

 

این سریال نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده و نامزدی دریافت دو جایزه ساترن و کسب یک جایزه بلک ریل از جمله افتخارات رعد سیاه است. این مجموعه در آی ام دی بی امتیاز 6.2 را به دست آورده است.

عکسی از سریال رعد سیاه

بازیگران سریال رعد سیاه

کرس ویلیامز، چاینا آن مک‌ کلین، نفسا ویلیامز، کریستین آدامز، کروندون، دیمون گاپتون، جیمز رمار و جوردن کالووی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.