2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طلاق یک روز بعد از عقد

طلاق یک روز بعد از عقد

تازه عروس: شوهرم هنوز هم به همسر سابقش فکر می‌کند. او حتی روز عقد نیز از همسر سابقش یاد کرد.

دوات آنلاین -ازدواج تهمینه و اسماعیل تنها یک روز بیشتر دوام نیاورد. آنها که درست هنگام عقد با یکدیگر درگیر شدند، فردای همان روز به دادگاه خانواده تهران رفتند و درخواست طلاق دادند. اسماعیل که هنگام عقد اسمی از همسر سابقش آورده بود، هرگز تصور نمی‌کرد این کار به قیمت نابود شدن ازدواجش تمام شود. این زوج هفته گذشته درخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده ارائه کردند.

 

درخواست زن جوان

تپش جام جم نوشت: زن جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی‌اش گفت: شوهرم هنوز هم به همسر سابقش فکر می‌کند. او حتی روز عقد نیز از همسر سابقش یاد کرد. وقتی با اسماعیل آشنا شدم او یک سالی می‌شد از همسرش جدا شده بود. می‌گفت با هم تفاهم نداشتیم. اسماعیل مدعی بود از همسرش متنفر شده و درنهایت کارشان به جدایی کشیده است. من هم حرف‌هایش را باور کردم. در دوران آشنایی چند بار اسم همسرش را آورد و خاطره او را زنده کرد.

 

وقتی اعتراض می‌کردم می‌گفت ببخشید، چون تازه جدا شده‌ام، زمان می‌برد تا همه چیز را از یاد ببرم. برای همین من هم حرفی نمی‌زدم و اعتراضی هم نمی‌کردم. تا این‌که روز عقد فرا رسید. در آن شلوغی و هیاهو بودیم که دوباره اسماعیل اسم همسر سابقش را آورد.  همان زمان بود که فهمیدم چقدر اشتباه کرده‌ام.

 

تمام مدت تحمل کردم و حرفی نزدم. ولی اسماعیل تمام فکر و ذکرش پیش همسر سابقش است. او را فراموش نکرده و در همه لحظات به یاد اوست. همه چیز را با او مقایسه می‌کند. هر بار اتفاقی می‌افتاد مقایسه‌اش را شروع می‌کرد. تا این‌که در نهایت من عصبانی شدم. روز عقدم به او اعتراض کردم.

 

جالب اینجاست او نیز به من اعتراض کرد و کارمان به دعوا کشید. درنهایت به خاطر خانواده‌هایمان مراسم را به‌هم نزدیم. اما من با گریه و بغض عقد کردم. اسماعیل هم سعی نکرد از دل من در بیاورد. همان شب تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. وقتی پیشنهاد جدایی را دادم اسماعیل هم قبول کرد. او گفت ما آینده خوبی کنار هم نخواهیم داشت. من هم وقتی این حرف را شنیدم موضوع طلاق را جدی کردم و بعد تصمیم گرفتیم خیلی زود از هم جدا شویم.

 

توضیحات تازه داماد

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، همسر من اشتباه می‌کند. او از همان دوران آشنایی روی همسر سابقم حساس بود. هر بار به هر دلیلی اسمش می‌آمد دعوا راه می‌انداخت. همیشه هم خودش اسم او را می‌آورد. گاهی اوقات هم حرف‌های مرا به اشتباه، مقایسه با همسر اولم برداشت می‌کرد. من هم دیگر خسته شده‌ام. آن زن از زندگی من رفته و دیگر حضور ندارد. ولی تهمینه این را متوجه نیست و مرتب پیگیری می‌کند که مبادا من اسم او را بیاورم. حرف‌های مرا اشتباه برداشت می‌کند. این همه حساسیت درنهایت باعث می‌شود ما هر روز درگیر شویم. برای همین من دیگر نمی‌توانم تحمل کنم. من دلم می‌خواهد در ازدواج دومم آرامش داشته باشم. یک بار شکست خورده‌ام و نمی‌خواهم دوباره در جنجال و دعوا زندگی کنم.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در فرصت به دست آمده با یک مشاوره خانواده مشورت کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.