2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال روزگار جوانی چند قسمت است + بازیگران

سریال روزگار جوانی چند قسمت است + بازیگران

سریال روزگار جوانی بعد از سال ها به فصل جدید رسید. تعداد قسمت های آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال روزگار جوانی از جمله مجموعه هایی است که همه ما با آن خاطره داریم. حالا احتمالا مشاقانه به تماشای فصل جدید آن می نشینیم.

عکسی از سریال روزگار جوانی

تعداد قسمت های سریال روزگار جوانی

این سریال ۳۰ قسمت دارد که داستان هر قسمت آن متفاوت است. این مجموعه از شبکه 5 پخش خواهد شد.

عکسی از سریال روزگار جوانی

بازیگران سریال روزگار جوانی

بازیگرانی چون بیوک میرزایی،  آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در سریال روزگار جوانی ایفای نقش می‌کنند.

 

روزگار جوانی با حضور بازیگران مهمان یعنی رسول نجفیان ،زهرا داود نژاد، لاله صبوری  سیاوش چراغی پور ، محمود قدیریان و سولماز حصاری کامل می‌شود.

 

هیچکدام از بازیگران اصلی دو فصل ابتدایی سریال که در دهه ۷۰ پخش شد در بازسازی آن حضور ندارند اما شاید جالب باشد بدانید که بیوک میرزایی در نقش عباس آقا که در فصل‌های اول و دوم سریال هم حضور داشت، در این فصل هم حضور پیدا می‌کند.

 

سینا کرمی نقش حامد، آریا توسلی نقش روزبه، سعید زارعی نقش مسعود، امیرمسعود واعظ تهرانی نقش آرمان و عیسی حسینی نقش مرتضی را ایفا خواهند کرد.

عکسی از سریال روزگار جوانی

یادی از فصل اول سریال روزگار جوانی

اگر یادتان باشد سریال روزگار جوانی در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شد. این سریال در دو فصل ساخته شد و شاپور قریب در کنار اصغر توسلی وظیفه کارگردانی آن را برعهده داشتند.

 

 فیلمنامه‌نویس فصل اول «روزگار جوانی» اصغر فرهادی بود که در فصل دوم از کار کنار گذاشته شد و به همین دلیل علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی جایگزین او شدند. نه‌تنها در روزهایی که «روزگار جوانی» از شبکه پنج سیما پخش می‌شد، بسیاری از خیابان‌ها خلوت می‌شدند بلکه این سریال به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دهه ۷۰ هم تبدیل شد.

 

سریالی که با داستانی ساده و گیرا، بخش قابل توجهی از دغدغه‌های نسل جوان آن روزهای ایران را بازتاب می‌داد. امین حیایی، بهزاد خداویسی، کیهان ملکی، نصرالله رادش و مهدی صبایی از بازیگران اصلی این سریال بودند.

 

منبع: ایرنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.