2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال روزگار جوانی + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال روزگار جوانی + تعداد قسمت ها

اگر بیننده فصل سوم سریال روزگار جوانی از شبکه 5 هستید می توانید ساعت پخش و تکرار آن و تعداد قسمت ها را در این مطلب متوجه شوید.

دوات آنلاین -سریال روزگار جوانی مجموعه ای خاطره انگیز است که فصل اول و دوم آن اواخر دهه 70 از شبکه 5 پخش شد و حالا بعد از گذشت این همه سال نوبت به پخش فصل سوم این سریال رسیده است.

عکسی از سریال روزگار جوانی

فصل اول روزگار جوانی سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

 

داستان فصل سوم سریال روزگار جوانی مشابه فصل اول و دوم آن است و باز هم چند دانشجو خانه عباس آقا را اجاره می کنند و اتفاقاتی برایشان رخ می دهد. طبیعی است که بازیگران در این فصل تغییر کرده اند البته همچنان بیوک میرزایی نقش عباس آقا را بازی می کند.

عکسی از سریال روزگار جوانی

ساعت پخش و تکرار از شبکه 5

 این سریال از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج پخش می شود و اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید ساعت‌های ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح یادتان نرود.

عکسی از سریال روزگار جوانی

سریال روزگار جوانی در چند قسمت ساخته شده است

فصل سوم سریال روزگار جوانی در 30 قسمت ساخته شده است البته هر قسمت داستان مجزایی دارد و اگر یکی دو قسمت آن را از دست دادید و به هر دلیلی نتوانستید تماشا کنید می توانید بدون هیچ مشکلی بقیه این مجموعه را دنبال کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.