2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
سریال کره ای رودخانه طلوع ماه چند قسمت است؛ معرفی کامل

سریال کره ای رودخانه طلوع ماه چند قسمت است؛ معرفی کامل

همه اطلاعاتی که درباره سریال رودخانه طلوع ماه لازم است بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال رودخانه طلوع ماه برای علاقه مندان به سریال های کره ای مجموعه ای جذاب و پرکشش است به ویژه آن که دوبله فارسی آن وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

عکسی از سریال کره ای رودخانه طلوع ماه

خلاصه داستان سریال رودخانه طلوع ماه

شخصیت اصلی این سریال کره ای زنی به نام پیونگ گانگ است. او به عنوان یک شاهزاده خانم متولد شده اما نوع تربیتش کمی متفاوت است و او را طوری تعلیم داده اند که برای مپراتوری گوگوریو مانند یک سرباز خدمت کند. این در حالی است که پیونگ گانگ رویاهای بزرگی دارد و برنامه و نقشه اش این است که خودش فرمانروا شود.

عکسی از سریال کره ای رودخانه طلوع ماه

تعداد قسمت های سریال رودخانه طلوع ماه

سریال رودخانه طلوع ماه تولید سال 2021 است که در کشور کره به‌شدت موردتوجه قرار گرفت. این مجموعه در جشنواره هنری بکسانگ نامزد دریافت دو جایزه هم شد.

 

پیشنهاد: معرفی کامل سریال کره ای سیگنال

 

این سریال در 20 قسمت ساخته و پخش شده است و فعلاً خبری از فصل دوم آن نیست.

عکسی از سریال کره ای رودخانه طلوع ماه

اسامی بازیگران

کیم سو - هیون، نا این-وو، هی-جونگ کیم ، بیت-نا وانگ، جئونگ ووک، جی-هون لی، دونگ-یونگ کیم و هوانگ یونگ-هی در سریال رودخانه طلوع ماه بازی کرده اند و اتفاقا بازی های خوب یکی از ویژگی های این سریال کره ای است که آن را تماشایی‌تر می‌کند.

 

این سریال در آی ام دی بی هم از 10 نمره 7.7 را به دست آورده که نمره خوبی تلقی می شود و معلوم اکثر بینندگان آن را پسندیده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
..... 1401/10/07
کانگ هانئول پس چی؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.