2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تعداد قسمت های فصل اول سریال روزگار جوانی، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

تعداد قسمت های فصل اول سریال روزگار جوانی، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شیکه آی فیلم سریال روزگار جوانی را بار دیگر پخش می کند. آنچه درباره این مجموعه باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال روزگار جوانی مجموعه ای خاطره انگیز است که تاکنون 3 فصل از آن پخش شده اما فصل سوم آن چندان پرمخاطب نبود. اکنون شبکه آی فیلم تکرار این سریال را روانه آنتن می کند.

 

داستان سریال روزگار جوانی

سریال روزگار جوانی درباره چند دانشجو است که در خانه ای با هم زندگی می کنند و در هر قسمت اتفاقی برای آنها رخ می دهد. این جوانان همدل و یکرنگ هستند و هر بار با کمک یکدیگر از عهده رفع مشکلات بر می آیند.

عکسی از سریال روزگار جوانی

روزگار جوانی چند قسمت است

فصل اول سریال روزگار جوانی در سال 77 در 26 قسمت ساخته شد و یک سال بعد فصل دوم آن نیز تولید و از شبکه 5 پخش شد و در سال جاری نیز شاهد فصل سوم این مجموعه بودیم که البته با استقبال زیادی همراه نشد.

عکسی از سریال روزگار جوانی

ساعت پخش و تکرار

شبکه آی فیلم سریال روزگار جوانی را روزانه در 3 نوبت پخش و تکرار می کند و شما می توانید در ساعت های 5 بعد از ظهر، یک بامداد و 9 صبح به تماشای آن بنشینید.

 

بازیگران سریال روزگار جوانی

امین حیایی، نصراله رادش، بهزاد خداویسی، مهدی صبایی، کیهان ملکی، مرحوم زهره فکورصبور، بیوک میرزایی و سحر صباغ سرشت بازیگران سریال روزگار جوانی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.