2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

سریال دردسرهای عظیم در دو فصل ساخته شده است. این مجموعه چند قسمت است؟ چه ساعتی از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن کی است؟

دوات آنلاین -سریال دردسرهای عظیم به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و کارگردانی برزو نیک نژاد از جمله مجموعه های طنزی است که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود. این سریال همیشه پرطرفدار بوده و تماشای آن خالی از لطف نیست.

عکسی از سریال دردسرهای عظیم

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم

در فصل اول سریال دردسرهای عظیم بهار دختر زیبا و جوان است که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد. برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می‌رسد اما ... .

 

در فصل دوم این سریال با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین لطیف خانواده او که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند اما … .

عکسی از سریال دردسرهای عظیم

زمان پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دردسرهای عظیم هر روز ساعت 6 بعد ازظهر روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و می توانید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد تماشا کنید.

 

سریال دردسرهای عظیم چند قسمت است

فصل اول این سریال در 26 قسمت ساخته شده که هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است و اولین بار در تابستان سال 1393 از شبکه 3 پخش شد.

 

فصل دوم دردسرهای عظیم نیز در 26 قسمت ساخته شده است که اولین بار در ماه مبارک رمضان سال 1394 روی آنتن شبکه 3 رفت.

عکسی از سریال دردسرهای عظیم

بازیگران سریال دردسرهای عظیم

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.