2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آخر سریال سیاوش چه می شود

آخر سریال سیاوش چه می شود

آیا سیاوش در آخر سریال می میرد؟ آیا اتفاقی برای صابر رخ می دهد؟ سرانجام نصرت چه می شود؟

دوات آنلاین -سریال سیاوش یکی از پربیننده ترین مجموعه هایی است که در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود؛ سریالی خوش ساخت با بازی های خوب و داستان جذاب و هیجان انگیز اما در آخر چه اتفاقی رخ می دهد و سرنوشت شخصیت های آن چه می شود؟

 

فرضیه پایان خوش برای سریال سیاوش

اگر قرار باشد در آخر سریال سیاوش همه چیز به خیر و خوشی تمام شود ما شاهد خواهیم بود صابر سر به راه می شود و دست از کارهای گذشته اش برمی دارد. سیاوش هم در کنار مارال به زندگی مشترک ادامه می دهد. از سویی نصرت روانه زندان می شود و به این ترتیب همه داستان های اصلی و فرعی با خوبی به پایان می رسد اما بعید است همه چیز در این سریال تا این حد قابل پیش بینی باشد و اتفاقات تا این حد ساده رقم بخورد. پس باید منتظر وقایع غافلگیرکننده و هیجان انگیز باشیم.

عکسی از سریال سیاوش

چه اتفاقی برای سیاوش رخ می دهد

مهم ترین پرسش درباره آخر سریال سیاوش این است که چه اتفاقی برای قهرمان و شخصیت اصلی آن رخ می دهد. در یک پایان تلخ ممکن است او کشته شود، آن هم به دست نصرت یا عواملش اما باز هم بعید است پایان این مجموعه تا این حد تلخ باشد.

 

در هر صورت او به مقابله با نصرت ادامه خواهد داد و کوتاه نمی آید اما یکی از سوالات اصلی این است که آیا او با مارال زندگی خواهد کرد یا نه؟ پیش از یافتن جوابی برای این سوال باید یک فرضیه را بررسی کرد و آن هم این است که مرجان – نامزد سیاوش – نمرده باشد بلکه نصرت و دارو دسته اش او را پنهان کرده باشند. در این صورت همه غافلگیر خواهند شد و هیجان در این سریال به اوج خودش می رسد. اما اگر این اتفاق رخ ندهد به احتمال زیاد سیاوش و مارال وارد زندگی مشترک می شوند.

 

از نظر سیاوش خانواده همه چیز است و او دیگر مارال را به این سادگی رها نمی کند. هر چند دشواری های زیادی در این راه وجود دارد و با موانع متعددی رو به رو خواهد شد.

عکسی از سریال سیاوش

رو شدن دست نصرت در سریال سیاوش

این سریال چه پایان تلخ داشته باشد و چه آخر خوش در هر صورت به احتمال بسیار زیاد دست نصرت رو خواهد شد. او از نوجوانان بی سرپرست سوء استفاده می کند و البته این فقط بخشی از خلافکاری هایش است. قتل و جرایم دیگر در پرونده این مرد مخوف وجود دارد.

 

سیاوش و سایر نزدیکان از جمله برادرش صابر حالا فقط یک هدف دارند و آن هم این است که نصرت را رسوا کنند. البته کار به همین سادگی نیست چون نصرت هم نقشه های خودش را می کشد و آنقدر قدرت دارد که در برابر آنها مقاومت کند اما طبیعی است که بالاخره به آخر خط برسد.

عکسی از سریال سیاوش

صابر چه خواهد شد

حدس زدن سرنوشت صابر بسیار سخت است. در یک پایان شیرین و رویایی او به دخترش می رسد و سر به راه می شود اما همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست. صابر ممکن است در جریان رویارویی با نصرت صدمه ببینید و حتی کشته شود. از طرفی ممکن است به خاطر خشم بی دلیلی که دارد دست به کارهای غیرمنطقی بزند اما به نظر می رسد او در پایان وضعیت خاکستری خواهد داشت یعنی نه همه چیز برایش خوشی مطلق می شود و نه اندوه بار.

 

به هر حال باید منتظر ماند و دید در قسمت های آینده سریال سیاوش چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.