2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
زمان ساخت و پخش فصل دوم سریال سیاوش کی است

زمان ساخت و پخش فصل دوم سریال سیاوش کی است

مجری طرح سریال سیاوش زمان ساختن فصل دوم ایم مجموعه پرطرفدار را اعلام کرد.

دوات آنلاین -سریال سیاوش بینندگان زیادی داشت؛ تماشاگرانی که منتظر بودند ببینند چه بر سر شخصیت های اصلی داستان می آید اما فصل اول این سریال در حالی به اتمام رسید که مشخص نشد سرنوشت سیاوش چه می شود. برای مارال چه اتفاقاتی رخ می هد. زندگی صابر چگونه خواهد شد و ... پاسخ دادن به همه این ابهامات به فصل دوم موکول شد اما زمان ساخت و پخش این فصل کی است؟

فصل دوم سریال سیاوش کی پخش می شود

وسواس در ساخت فصل دوم سریال سیاوش

مجری طرح سریال سیاوش از آخرین وضعیت فصل دوم این سریال و احتمال مقابل دوربین رفتن آن تا پایان امسال خبر داد.

 

صادق یاری در پاسخ به این سوال که فصل دوم سریال در چه وضعیتی قرار دارد، به صبا گفت: «همچنان مشغول نگارش فیلم نامه فصل دوم هستیم و علت این که این روند طولانی شده این است که بتوانیم جذابیت‌های بیشتری را برای فصل دوم به سریال اضافه کنیم. همان طور که همه در این سال‌ها شاهد بودیم معمولاً فصل دوم سریال‌ها برای مخاطب، جذابیت فصل اول را ندارد و ما نیز برای عبور از این احتمال با وسواس بیشتری درحال بررسی و نگارش فصل دوم هستیم.»

 

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به این که تعداد قسمت‌های فصل جدید «سیاوش» تقریبا به تعداد قسمت‌های فصل اول است، افزود: «برنامه‌ریزی‌های ما به این شکل است که برای ساخت هر فصل آن، یک سال را درنظر بگیریم. درباره سریال «سیاوش» نیز تمام تلاش ما پخش آن برای امسال است و فکر می‌کنم همین امسال سریال مقابل دوربین برود.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
علی 1401/08/11
چی شد بابا ۹۹ تا۰۱ سه سال حالم که به ۰۲ نزدیکیم نتونستن یه سریال که مردم دوستش دارن رو فصل دومش رو بنویسن و اجرایش کنن
مهدی ملکی 1401/03/18
کی پخش میشه دو ساله منتظریم
عسل 1401/01/27
عالی بود
sima 1400/10/14
من فکر میکنم که سیاوش پدر خود رو پیدا میکنه و پدرشم خیلی فقیر هستش بعد که اموال خودش رو جمع میکنه از نصرت هم پولدار تر و خواهر نصرت برای یکی کار میکنه نصرت میمیره و یک زن دیگر بجاش کار میکنه و از نصرتم هم قوی تر و اما اون زن کیه که میخواد سیاوش رو به پدرش برسونه شاید مادرش یاهم خواهرش 😌چطور بود
ناشناس 1400/09/15
ازدواج کردند دیگه ولی طلاق نمیگیرند
علی 1400/04/17
به نظر من در فصل دوم مارال و سیاوش باهم ازدواج میکنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.