2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال سیاوش؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال سیاوش؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه درباره سریال سیاوش را می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده از مجموعه های شبکه نمایش خانگی است که با داستان جذاب و حضور بازیگران مطرح در آن قطعا تماشایی است.

عکسی از سریال سیاوش

خلاصه داستان سریال سیاوش

سریال سیاوش یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی و قصه‌ای جذاب است.

 

در خلاصه داستان رسمی این سریال آمده است: حاضری برای حمایت از خانواده‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

 

سیاوش برای پیدا کردن مرجان، نامزد مفقود شده خود، از اردوی تیم ملی فرار می‌کند. اما وقتی با او مواجه می‌شود، می‌فهمد که نامزدش چند روز بیشتر زنده نمی‌ماند و ...

عکسی از سریال سیاوش

بازیگران سریال سیاوش

میلاد کی‌ مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق ،علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان،مهدی حسینی‌نیا،، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری، رضا هاشمی و با هنرمندی مجید صالحی، بازیگران سریال سیاوش هستند.

 

کی مرام در نقش سیاوش

میلاد کی ‌مرام در نقش سیاوش ظاهر شده است. او پیش از این با سریال «ممنوعه» در نمایش خانگی دیده شده بود و اکنون در دومین تجربه حضور در این مدیوم، نقش سیاوش را بازی کرده است.

 

او که در سریال پورکیان نقش یک بوکسور را بازی کرده بود، در این مجموعه نیز نقش خود را ادامه داده است.

عکسی از سریال سیاوش

نقش های متفاوت بازیگران

 نکته جالب درباره بازیگران این سریال، حضور مجید صالحی در یک اثر غیرکمدی و نقشی کاملا جدی است. این بازیگر بیشتر به عنوان بازیگر کمدی شناخته می‌شود و آخرین تجربه او در نمایش خانگی هم کارگردانی سریال «سال‌های دور از خانه» بود، اما صالحی که گریم متفاوتی هم در مجموعه «سیاوش» داشته، نقش یک لات را در این سریال بازی کرده است.

 

همچنین نصرت جدیدترین نقش رضا کیانیان در سریال سیاوش است که یکی از متفاوت‌ترین کارهای او در سال‌های اخیر به حساب می‌آید. رضا کیانیان پیش از این در سریال‌های شهرزاد، شاهگوش و قلب یخی برای شبکه خانگی ایفای نقش کرده است.

 

سریال سیاوش چه روزهایی پخش می شود

این سریال هر جمعه ساعت ۱۲ از پلتفرم نماوا منتشر شود و می توانید شاهد آذن باشید البته آپرا نیز آن را برای خرید و دانلود منتشر می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.