2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آیا مرجان در سریال سیاوش واقعا مرده یا زنده است

آیا مرجان در سریال سیاوش واقعا مرده یا زنده است

اگر مرجان واقعا مرده چرا سیاوش موضوع را باور نمی کند؟ آیا فقط به خاطر شوک است یا از رازهایی خبر دارد؟

دوات آنلاین -سریال سیاوش از جمله مجموعه های بسیار خوش ساخت است که توانسته مخاطبان را با خودش همراه کند تا ببینیم برای سیاوش و اطرافیانش در این داستان چه وقایعی رخ می دهد. یکی از اتفاقات شوکه کننده مرگ مرجان است اما آیا این اتفاق واقعا رخ داده است؟

سریال سیاوش

تلاش سیاوش برای نجات مرجان

سیاوش از ابتدای سریال برای نجات جان نامزدش در تکاپو بود و حتی برای تامین هزینه عمل او خواسته نصرت را پذیرفت و با مارال ازدواج کرد اما درست در زمانی که فکر می کرد همه چیز رو به راه شده و او دوباره می تواند مرجان را سالم و سرحال ببینید پسرعمه مرجان از فوت او زیر عمل خبر می دهد؛ خبری که البته سیاوش آن را باور ندارد.

 

اگر مرجان مرده باشد

اگر مرجان در سریال سیاوش واقعا مرده باشد این فصل از زندگی قهرمان داستان پایان یافته تلقی خواهد شد و از این پس باید شاهد کشمکش های او با نصرت و مارال باشیم اما به نظر می رسد معماهای دیگری نیز در میان باشد که هنوز رو نشده اند.

عکسی از سریال سیاوش

آیا مرجان زنده است

این احتمال وجود دارد که مرجان هنوز زنده باشد. در واقع پسرعمه مرجان چنین دروغی را به سیاوش گفته تا به هدفی که دارد برسد. اما این هدف چیست؟ یک احتمال این است که پسرعمه با نصرت همدست شده باشد و به طمع پول یا هر وعده دیگری قبول کرده باشد وارد این سناریو شود تا از این طریق سیاوش را آزار دهد. در این صورت نصرت می تواند انتقام دخترش را از این کشتی گیر بگیرد. بنابراین احتمال دارد مرجان را به خانه ای دیگر، شهری دیگر و یا حتی کشوری دیگر فرستاده باشند.

 

احتمال دیگر این است که خود مرجان نیز در این بازی شریک باشد. ممکن است او از سوی نصرت تهدید شده باشد. در مرود مرجان احتمال تطمیع شدن بعید است چون او عاشقانه سیاوش را دوست دارد و هزگر به طمع پول نامزدش را رها نمی کند. پس ممکن است از ترس جان خودش یا سیاوش وارد این بازی شده باشد.

 

احتمال سوم این است که مرجان و مادرش در جایی اسیر نصرت باشند.

 

چهارمین فرضیه بدبینانه ترین حالت ممکن است و آن هم این است که از ابتدا ماجرای بیماری مرجان دروغ بوده و فردی که نقش پسرعمه را بازی می کند در واقع یکی از اعضای باند نصرت باشد که وظیفه نگهداری و مراقبت از مرجان و مادرش را به عهده گرفته تا سیاوش را بازی بدهند و او را مجبور کنند با مارال ازدواج کند.

 

در هر صورت اگر مرجان زنده باشد قطعا نصرت در این ماجرا نقشی دارد و هدفش نیز انتقام جویی است اما این که چه کسانی او را در پیشبرد این هدف یاری می دهند موضوعی است که به تدریج مشخص خواهد شد. در این میان سیاوش نیز برای پیدا کردن نامزدش تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و البته با موانع زیادی مواجه خواهد شد.

 

احتمال دارد برادر سیاوش نیز در ادامه به کمک او بیاید تا بتوانند بر نصرت و دار و دسته اش غلبه کنند. البته همه اینها یک احتمال است و باید منتظر ماند و دید در ادامه این سریال جذاب چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.