2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال سیاوش چند قسمت است + نقد

سریال سیاوش چند قسمت است + نقد

خط اولیه داستان سریال سیاوش تکراری است؛ ماجرای جوانی که به خاطر پول، مجبور است با دختری ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال ممکن است در ادامه، مسیر قصه تغییر کند

دوات آنلاین -سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه‌ کنندگی مهدی یاری وارد شبکه نمایش خانگی شده و باید دید در رقابت با سایر مجموعه ها به چه جایگاهی دست پیدا می کند و آیا در جذب مخاطبان موفق خواهد بود یا نه.

پوستر سریال سیاوش

تعداد قسمت های سریال سیاوش

سریال سیاوش مجموعه 18 قسمتی است که در پلتفرم نماوا منتشر می‌شود و زمان پخش آن نیز هر هفته روزهای جمعه خواهد بود. در ادامه نقد خراسان بر این سریال را بخوانید:

عکسی از سریال سیاوش

داستان تکراری و کیفیت معمولی

خط اولیه داستان سریال سیاوش تکراری است؛ ماجرای جوانی که به خاطر پول، مجبور است با دختری ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال ممکن است در ادامه، مسیر قصه تغییر کند و هنوز راه زیادی تا پایان سریال باقی است. در حالی که مدتی پیش گفته می‌شد «سیاوش» اسپین‌آف (مجموعه فرعی) سریال نمایش خانگی ممنوعه است، اما با مرور قسمت نخست، به نظر می‌رسد «سیاوش» در عین برخورداری از حال‌وهوای مشابه، دارای قصه‌ای مستقل نسبت به «ممنوعه» است.

 

با این حال باید منتظر ماند و ادامه قصه را دید. «سیاوش» در قسمت اول از نظر کیفیت ساخت، تقریبا مشابه «ممنوعه» نشان می‌دهد و اگرچه ضعف‌هایی در فیلم نامه و کارگردانی دارد، اما در سطح استاندارد نمایش خانگی عمل می‌کند و چیزی ضعیف‌تر از آثار معمول نمایش خانگی نیست.

 

وفور بازی ‌های متوسط در سریال سیاوش

میلاد کی ‌مرام که در قسمت نخست سریال، در مرکز قرار دارد، به نظر می‌رسد در نقش «سیاوش» تا حدود زیادی شخصیت خودش را در چندین اثر قبلی تکرار کرده؛ یک شخصیت عصبی، غیرتی، لجوج و بسیار برون‌گرا که هر لحظه برای انفجار، نیازمند یک جرقه کوچک است.

 

چهره‌پردازی او نیز آثار قبلی‌اش چون «امیر» و همچنین «ممنوعه» را به خاطر می‌آورد. محمد ولی‌زادگان، مرجان اتفاقیان و رضا کیانیان دیگر بازیگران قسمت اول «سیاوش» را تشکیل می‌دهند که بازی‌های متوسطی را به نمایش گذاشته‌اند. چهره‌هایی چون مجید صالحی و ترلان پروانه نیز هنوز به قصه وارد نشده‌اند. در مجموع به نظر می‌رسد «سیاوش» از نظر نقش‌آفرینی، چنگی به دل نمی‌زند و شگفت آن که بر اساس تیتراژ پایانی سریال، ظاهرا میلاد کی‌مرام در نقش بازیگردان نیز ظاهر شده است؛ اتفاقی که برای بازیگری در قواره کی‌مرام، تا حدی عجیب است.

 

مشخص نیست نقش این بازیگر در مقام بازیگردان تا چه اندازه تأثیرگذار بوده، اما به هر حال بازیگردان را نمی‌توان نسبت به بازی‌های ضعیف سریال فاقد سهم دانست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/12/28
خوبه
آیسان دریایی 1401/12/22
سلام من آیسان هستم من سریال سیاوش رو دیدم خیلی قشنگ و باحال بود ولی بنظرم ۱۸ قسمت می تونست ادامه می داشت و من الو فیلم رو بیشتر ترجیح می دم تا آخر فیلم بنظرم می توانستین آخرشو قشنگ تر کنین و ادامه بدیم فیلم رو ولی بازم از سازنده اش واقعا تشکر می کنم 🙏🏻🙏🏻♡♡
ناشناس 1401/11/27
سریال سیاوش بیشتر جنبهی به قول خودمون خاکی بودن دا ه واقعلا سریال خ ب و جذابی هستش مخصوصا نوع حرفها‌ و حرکات و مبارزه هاشون طبیعی بازی کردن امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه.
ههه 1401/07/23
عالیه
ناشناس 1401/07/23
عالیه در کل
شاهین 1401/04/22
18 قسمته؟ معلوم نشد چی شد
وحید 1400/03/04
ی کلیشه ی جالب دگ از جنوب شهر خوب بود سریالش بعد از سریال قورباغه میشه گفت بهترین سریال شبکه خانگی بود هرچند تاالان رودست سریال قورباغه ندیدم اما سیاوشم نسبت ب باقی سریالا قابل تحمل تره عشق است صابر ساقی دقیقا ی نقش تعصبی جنوب شهری رو نشون همه داد موفق باشین♡
سعید 1400/02/31
سریال سیاوش واقعا سریال خوبیه نقش مجید صالحی دیگه اتش به پا کرده این فیلم واقعا اموزنده هستش
گلی درویشی 1400/02/29
سلام من وقتی سریال سیاوش رو دیدم قسمت های اولش خیلی خوب بود ولی تا رسید به آخرش فک کنم یه کاری کردن که موضوع و مطلب فیلم سریع معلوم بشه و زود تمومش کنن. حیف این فیلم که خراب کردنش.
گلی درویشی 1400/02/29
سلام من وقتی سریال سیاوش رو دیدم قسمت های اولش خیلی خوب بود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.